صفحه اصلی / اقتصادی / راه و شهرسازی / دادن مدال به فرمانده جنایتکار ناو آمریکایی هدف واقعی آمریکا را نشان داد

وزیر راه و شهرسازی گفت

دادن مدال به فرمانده جنایتکار ناو آمریکایی هدف واقعی آمریکا را نشان داد

کسب و کار نیوز- وزیر راه و شهرسازی گفت: آمریکا با این توهم که به کشور ما برگردد و به غارت خود ادامه دهد سعی در متوقف کردن چرخ انقلاب دارد در حالی که هیچ‌گاه این اتفاق رخ نخواهد داد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از فارس، مراسم گرامیداشت سی و یکمین سالگرد یاد و خاطره ۲۹۰ نفر از شهدای حمله ناو آمریکایی به ایرباس هما (۱۲ تیر ۶۷) امروز در محل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران با حضور علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، وزیر راه و شهرسازی، مدیرعامل ایران ایر، مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها، ناوبری هوایی ایران، مدیران عاملان شرکت‌های هواپیمایی و تنی چند از دست‌اندرکاران صنعت حمل‌ونقل هوایی در حال برگزاری است.

در این مراسم وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: یاد و خاطره ۲۹۰ نفر از شهدای حمله ناو آمریکایی به ایرباس مسافری را گرامی می‌داریم.

محمد اسلامی با اشاره به خوی جهانخواری آمریکا، گفت: در این جنایت تاریخی کشور آمریکا به فرمانده این ناو مدال شجاعت می‌دهد و این نشان از آن دارد که آمریکا هدفی جزء جهانخواری ندارد و غارت کشورها هدف اصلی آمریکا است.

وی افزود: خوشبختانه ما در کشوری هستیم که به برکت جمهوری اسلامی سرنوشت کشور توسط ملت رقم می‌خورد و آمریکا هیچ جایی اینجا ندارد و همین موجب عصبانیت آمریکا شده است که سعی می‌کند چرخ حرکت انقلاب اسلامی را متوقف کند، با این توهم که به کشور ما برگردد و به غارت خود ادامه دهد در حالی که هیچ‌گاه این اتفاق رخ نخواهد داد.

همچنین مطالعه کنید:

صادرات نفت ایران به بالاترین رکورد ۶ ساله صعود کرد

به گزارش کسب و کار نیوز ، روزنامه فایننشیال تایمز با استناد به گزارش شرکت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.