صفحه اصلی / سرخط خبرها / لاریجانی:‌ آمریکایی‌ها مانند لات‌های عربده کش رفتار می‌کنند

لاریجانی:‌ آمریکایی‌ها مانند لات‌های عربده کش رفتار می‌کنند

کسب و کار نیوز- رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه آمریکایی‌ها نمی‌دانند وقتی ملت ایران را تحریم می‌کنند همبستگی آنها به دلیل ریشه و تمدن تاریخی‌شان بیشتر می‌شود، گفت: ایالات متحده نمی‌تواند پیشرفت‌های ما را ببیند ولی ما اقدامات خبیثانه آنها را فراموش نمی‌کنیم.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از فارس، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در مراسم گرامیداشت شهدای حمله ناوگان آمریکا به هواپیمای مسافربری جمهوری اسلامی که در فرودگاه مهرآباد برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت: حق این است با لباس احرام در این جلسه مقدس حضور پیدا کنیم.

وی افزود: حمله ناوگان آمریکا به هواپیمای مسافربری جمهوری اسلامی در سال ۶۷ حادثه کوچکی نیست فاجعه بزرگی است که ابعاد مختلف دارد.

وی عنوان کرد: خیلی عجیب است که آمریکایی ها این هواپیمای را سرنگون کردند و بعدها از پاسخ آن درماندند و بعد گفتند فرمانده اشتباه کرده است. خب اگر اشتباه کرده چرا به فرمانده آن مدال دادید؟ باید او را تنبیه می‌کردید، پس دروغ گفتید. این خطایی است که مرتکب شدند.

لاریجانی به تناقضات آمریکایی‌ها اشاره کرد و گفت: تناقضاتی که امروز در جهان روشن است و در صدر آن رئیس جمهور فعلی آمریکا قرار دارد.

وی در همین راستا تصریح کرد: یک نظر اینکه می‌خواستند ملت ایران را بترسانند و به تسلیم وادارند. مثل لاتهایی که در صحنه ها عربده کشی می‌کنند. آنها از اینگونه خطاها کم نکردند.

رییس قوه مقننه بیان کرد: خاطرات افرادی که در رژیم گذشته بودند و مطالبی را نوشتند، البته نمی‌توان صحت آن را قطعی دانست، اما از لابلای آن می‌توان مطالبی کشف کرد مانند کودتای ۲۸ مرداد و یا انقلاب ۵۷ که دوره حساسی برای ملت ایران بود.

لاریجانی با اشاره به تحریم رهبر معظم انقلاب اسلامی از سوی آمریکا، گفت: اخیرا ترامپ رهبری را تحریم کرد، ایشان چه دارد که تحریم کنید؟ این کار نفهمی آنها را نشان می‌دهد. رهبری میلیون‌ها مقلد دارند که با این کارتان تخم نفرت را از خودتان در آنها می‌کارید.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.