صفحه اصلی / اقتصادی / بازرگانی و تجارت / تدوین برنامه ۳۷‌گانه برای ارتقای سهم بخش‌خصوصی در حوزه انرژی
تدوین برنامه ۳۷‌گانه برای ارتقای سهم بخش‌خصوصی در حوزه انرژی

دومین نشست کمیسیون انرژی و محیط‌زیست اتاق تهران برگزار شد

تدوین برنامه ۳۷‌گانه برای ارتقای سهم بخش‌خصوصی در حوزه انرژی

در دومین نشست کمیسیون انرژی و محیط‌زیست اتاق تهران، برنامه‌های این کمیسیون در دوره دو ساله پیش‌رو مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از اتاق تهران، در این نشست که مدیران برخی از تشکل‌های حوزه انرژی نیز حضور داشتند، سند برنامه ۳۷بندی پیشنهادی کمیسیون که به گفته رضا پدیدار، رییس کمیسیون انرژی و محیط‌زیست اتاق تهران، طی هم‌فکری با تشکل‌ها تدوین شده ‌است، به بحث گذاشته شد و اعضای کمیسیون پیرامون نقشه‌ راه رسیدگی به مسائل و مشکلات کارآفرینان و بنگاه‌های بخش‌خصوصی در این کمیسیون تبادل‌نظر کردند.

در این جلسه رضا پدیدار با اشاره به اینکه کمیسیون انرژی و محیط‌زیست اتاق تهران در دوره قبل توانست به دستاوردهای مثبتی نائل شود، گفت: در دوره قبل با تشکیل ۱۰ کارگروه تخصصی، طرح‌ها و پروژه‌های مختلف مرتبط با حوزه کسب‌و‌کار انرژی تدوین و مورد پیگیری قرار گرفت.

وی در همین رابطه، به بررسی طرح استقرار واحدهای صنعتی در کشور توسط یکی از این کارگروه‌ها اشاره و تصریح کرد که این پروژه مطالعاتی مورد تصویب هیات رییسه اتاق تهران قرار گرفت و مقرر شد که به دولت ارجاع شود.

طرح مطالعاتی با موضوع رگولاتوری حوزه انرژی نیز از دیگر پروژه‌های کمیسیون انرژی و محیط‌زیست اتاق تهران در دوره قبل بود که به گفته پدیدار، این طرح نیز به نتیجه رسیده‌است.

در ادامه این جلسه، یوسفی از کارشناسان کمیسیون انرژی و محیط‌زیست اتاق تهران به تشریح اهداف و برنامه‌های ۳۷گانه پیشنهادی این کمیسیون پرداخت و اعضای کمیسیون نظر و پیشنهادهای خود درباره هر یک از مفاد آن را مطرح کردند. در این جلسه همچنین مقرر شد پس از جمع‌آوری نظرات کارشناسی اعضا و نیز تشکل‌ها درباره آن، اهداف و برنامه‌های دو ساله کمیسیون تببین و در دستورکار قرار گیرد.

همچنین مطالعه کنید:

تزریق ۵۰۰۰ میلیارد نقدینگی به بورس انرژی

به گزارش کسب و کار نیوز ، مصطفی رجبی مشهدی با بیان اینکه این اقدام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.