صفحه اصلی / استارت آپ‌ و دانش‌بنیان‌ / برپایی پاویون محصولات دانش‌بنیان ایرانی در نمایشگاه مواد غذایی ترکیه
برپایی پاویون محصولات دانش‌بنیان ایرانی در نمایشگاه مواد غذایی ترکیه

برپایی پاویون محصولات دانش‌بنیان ایرانی در نمایشگاه مواد غذایی ترکیه

مدیر توانمندسازی صندوق نوآوری و شکوفایی از برگزاری اولین پاویون ملی محصولات دانش‌بنیان صادراتی ایران در نمایشگاه CNR FOOD ترکیه خبر داد.

به گزارش کسب و کار نیوز، دکتر مرضیه شاوردی در این باره گفت: نمایشگاه CNR FOOD بزرگترین و مهمترین نمایشگاه صنایع غذایی و آشامیدنی در منطقه اوراسیا است که با همکاری فدراسیون انجمن صنایع غذایی و نوشیدنی ترکیه، انجمن صادرکنندگان غلات، حبوبات و دانه‌های روغنی استانبول و انجمن تامین‌کنندگان خدمات مواد غذایی برگزار می‌شود. وی نمایشگاه مواد غذایی استانبول را مکانی مناسب برای جلسات B2B میان عرضه‌کنندگان و متقاضیان محصولات دانست و خاطر نشان کرد: بر این اساس از سوی صندوق نوآوری و شکوفایی اولین پاویون ملی محصولات دانش‌بنیان ایران در نمایشگاه تخصصی مواد غذایی، ماشین‌آلات و صنایع وابسته استانبول برپا خواهد شد.

شاوردی زمان برگزاری این پاویون را از ۱۳ تا ۱۶ شهریورماه امسال در شهر استانبول ترکیه ذکر کرد و یادآور شد: این نمایشگاه فرصتی مناسب است که در آن بازدیدکنندگان با آخرین تحولات این صنعت آشنا می‌شوند و چشم‌اندازی نوآورانه از صنعت مواد غذایی را مشاهده می‌کنند. مدیر توانمندسازی صندوق نوآوری و شکوفایی همچنین اضافه کرد: در نمایشگاه امسال بخش ویژه ماشین‌آلات و صنایع بسته‌بندی مواد غذایی و نوشیدنی در یکی از سالن‌ها برگزار خواهد شد.

همچنین مطالعه کنید:

رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز ، «حامد ویس کرمی»، معاون امور تعاون وزارت تعاون، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.