صفحه اصلی / کارآفرینی / اخبار و رویدادهای کارآفرینی / آغاز به کار اولین کافه کارآفرینی کرمانشاه
آغاز به کار اولین کافه کارآفرینی کرمانشاه

سرپرست مدیریت اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت

آغاز به کار اولین کافه کارآفرینی کرمانشاه

کسب و کار نیوز- سرپرست مدیریت اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: کافه کارآفرینی ایده‌ای کشوری است که با مشارکت حوزه کارآفرینی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و کانون‌های کارآفرینی در سطح کشور شکل می‌گیرد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ، عزیز نوری سرپرست مدیریت اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه  با اشاره به اولین کافه کار آفرینی کرمانشاه گفت: کافه کارآفرینی ایده‌ای کشوری است که با مشارکت حوزه کارآفرینی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و کانون‌های کارآفرینی در سطح کشور شکل می‌گیرد.
نوری در خصوص وظایف کافه کارآفرینی، عنوان کرد: ایجاد شبکه سیال برای خلق نوآوری، ایجاد تعاملات اجتماعی گسترده بین اجزای اکوسیستم کارآفرینی و استفاده ازمصنوعات و فضا در تغییر رفتار و ساختار از مهمترین وظایف کافه کارآفرینی می‌باشد.
سجاد سنجابی عضو هیات رئیسه کانون کارآفرینی کشور و رئیس کانون کارآفرینی استان نیز در ادامه مراسم عنوان نمود: این کافه به همت جوانان و کارآفرینان افتتاح شد و اعتبار و بودجه‌ای دولتی برای کافه کارآفرینی هزینه نشده است.
عضو هیات رئیسه کانون کارآفرینی کشور همچنین اظهار نمود: اهداف کافه کارآفرینی محقق نخواهد شد مگر در تعامل، همکاری و همفکری دستگاه‌های همکار این طرح، سمن‌ها و دیگر تشکلات حوزه کارآفرینی.
گفتنی است: کافه کارآفرینی به طور کلی فضایی است که تیم‌ها و گروه‌های عضو می‌توانند جلسات، گفتگو و پروژه‌های کاری و نوآورانه خود را در آنجا انجام دهند و یا برگزار کنند. اما علاوه بر این که محلی برای رفت و آمد مسئولین دولتی و گروه‌های مختلف کارآفرینان خواهد بود که راهبر هر کافه مسئولیت تنظیم این برنامه ها، تبلیغ و برگزاری آن‌ها را به عهده دارد.

همچنین مطالعه کنید:

قیمت پیاز با مدیریت صادرات متعادل می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، اسداله کارگر گفت: بررسی ها نشان می دهد که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.