صفحه اصلی / استان ها / اردبیل / به دنبال ساماندهی کمپ‌های چادرزنی مسافران هستیم
به دنبال ساماندهی کمپ‌های چادرزنی مسافران هستیم

مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری ‌اردبیل:

به دنبال ساماندهی کمپ‌های چادرزنی مسافران هستیم

کسب و کار نیوز :‌مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری استان اردبیل گفت: شرکت توسعه گردشگری به دنبال ساماندهی چادرهای مسافران و ایجاد کمپ‌های چادرزنی برای مسافرها در سراسر استان، به ویژه مناطق گردشگری است.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, ‌اشکان شکاری اظهار کرد: در راستای تأکیدات مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان، که یکی از اولویت‌های گردشگری استان در تابستان امسال را ساماندهی چادرهای مسافرتی تعیین کرده‌اند، به اجرای این طرح اقدام کرده‌ایم.
وی خاطرنشان کرد: به این منظور در شهرهای مختلف استان اعم سرعین و مشگین‌شهر در حال رایزنی با مسئولان شهر هستیم تا کمپ‌های مشخصی را با امکانات و شرایط مناسب برای چادر زدن مسافران آماده کنیم.
شکاری با اشاره به خدماتی که در این کمپ‌‌ها ارائه خواهد شد، گفت: در همه جای دنیا کمپ‌های ویژه‌ای برای چادر زدن مسافرین وجود دارد که امکاناتی نظیر سرویس بهداشتی، فروشگاه و اینترنت را برای رفاه حال مسافرین در دسترس آنها قرار می‌دهند، ما هم در این کمپ‌ها با فراهم کردن چنین امکاناتی به دنبال ایجاد حس امنیت و رضایت برای مسافران و فراهم کردن امکانات رفاهی برای ساکنین چادرهای مسافرتی هستیم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به برگزاری موفق اجلاس کشورهای عضو اکو در اردبیل با محوریت گردشگری سلامت در هفته گذشته اشاره کرد و گفت: ورود اردبیل در جذب سرمایه‌گذار به ویژه در بخش گردشگری سلامت در مقایسه با سایر استان‌ها مهم و ضروری است.
شکاری خاطرنشان کرد: در بین استان‌های شمال و شمالغرب کشور به راحتی می‌توانیم بازار قابل توجهی را در جذب گردشگران خارجی در بخش گردشگری سلامت به وجود آوریم که قطعاً تولید و تأمین زیرساخت‌ها و تدارک سایر امکانات به نمود بیشتر این فرصت استثنایی کمک خواهد کرد.
مدیر عامل شرکت توسعه گردشگری استان اردبیل ورود گردشگران خارجی از مرز بیله‌سوار را یادآور شد و تصریح کرد: ما اتباع آذری را در این استان میزبانی می‌کنیم به طوری که سالانه بیش از ۶۵۰ هزار نفر از طریق مرز بیله‌سوار وارد کشورمان می‌شوند که با تدارک زیرساخت‌های حوزه بهداشت و درمان و سرمایه‌گذاری و تجهیز مجتمع‌های مدرن آبدرمانی و حضور پزشکان متخصص و متبحر در این حوزه می‌توان به اهداف مورد نظر دست یافت.

همچنین مطالعه کنید:

بانک جهانی: فقر مطلق در ایران کاهش یافت

به گزارش کسب و کار نیوز ، جدیدترین آمار منتشرشده از سوی بانک جهانی نشان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.