صفحه اصلی / اقتصادی / بانک / کلنگ سی‌امین مدرسه بانک اقتصادنوین به زمین خورد

روابط عمومي بانک اقتصادنوين:

کلنگ سی‌امین مدرسه بانک اقتصادنوین به زمین خورد

کسب و کار نیوز- طي مراسمي، عمليات اجرايي احداث سي‌امين مدرسه بانک اقتصادنوين در روستاي فيض‌آباد شهرستان ابرکوه استان يزد آغاز شد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی بانک اقتصادنوین، در آیین کلنگ‌زنی مدرسه “مهر نوین” که با حضور جمعی از مدیران ارشد بانک اقتصادنوین و مدیران عالی کشوری و استانی برگزار شد، مسعود آذر، سرپرست منطقه مرکزی این بانک با اشاره به اقدام‌های بانک اقتصادنوین در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی و به ‌ویژه مدرسه‌سازی در مناطق محروم گفت: ایجاد فضای آموزشی مناسب برای دانش‌آموزان و معلمان از اهمیت زیادی برخوردار است؛ چنانکه بانک اقتصادنوین طی ۱۸ سال گذشته به ساخت ۳۰ مدرسه در مناطقِ محروم کشور اقدام کرده که از این تعداد ۱۹ مدرسه مورد بهره‌برداری قرار گرفته و ۱۱ مدرسه دیگر در دست احداث است. او همچنین اعلام کرد تا پایان سال ۹۸، عملیات اجرایی احداث چهار مدرسه دیگر آغاز خواهد شد.
مسعود آذر با تاکید بر اهمیت نقش آموزش ‌و پرورش در توسعه و پیشرفت کشور اظهار کرد: مدرسه‌سازی در مناطق کمتر برخوردار به‌مثابه بذری است که کاشته می‌شود. امید است این بذر روزی به حاصل نشیند و دانش‌آموزان مستعد این مدارس با سعی و تلاش، مسیر رشد و ترقی خود و جامعه را فراهم سازند.
در ادامه مراسم محمدعلی کریمی مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان ابرکوه با اشاره به نقش و اهمیت فضای آموزشی در کشور گفت: قطعا در کنار ساخت مدرسه عواملی چون معلمان متخصص، تجهیزات آموزشی روزآمد و سیستم آموزشی مدرن در پرورش استعدادهای دانش‌آموزان این مرزوبوم نقش دارند و نمی‌توان از اهمیت و تاثیر آن‌ها در توسعه آموزشی کشور غافل ماند.
او ضمن قدردانی از اقدام‌های بانک اقتصادنوین در احداث مدرسه در مناطق کمتر برخوردار گفت: امید است با ساخت این مدرسه، زمینه شکوفایی و پرورش استعدادهای نونهالان و نوجوانان ابرکوه به نحو شایسته‌ فراهم شود و شاهد پیشرفت سرمایه‌های کشور عزیزمان در این منطقه باشیم.
محمد کاظمی، فرماندار شهرستان ابرکوه نیز در این مراسم با تاکید بر اهمیت ایفای مسئولیت‌های اجتماعی توسط سازمان‌ها و شرکت‌ها و تقدیر از بانک اقتصادنوین به‌منظور مشارکت در امر خیر مدرسه‌سازی گفت: احساس مسئولیت اجتماعی وظیفه‌ای است که همه بر دوش داریم؛ بنابراین ورود به حوزه محرومیت‌زدایی کار قابل‌تقدیری است و مطمئنا دعای خیر مردم این روستا نصیب خیرین خواهد شد.
در پایان این مراسم حجت‌الاسلام حسینی، امام‌جمعه شهرستان ابرکوه نیز ضمن برشمردن برکات امر خیر مدرسه‌سازی و تشکر از بانیان آن، ابراز امیدواری کرد این مدرسه هر چه سریع‌تر به بهره‌برداری برسد.
گفتنی است مدرسه مهر نوین روستای فیض‌آباد شهرستان ابرکوه با مشارکت بانک اقتصادنوین و سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در زمینی به مساحت چهار هزار متر که توسط یحیوی، از خیرین شهرستان ابرکوه اعطا شده است، احداث و طبق برنامه‌ریزی به عمل آمده در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ تقدیم کودکان و نوجوانان این شهرستان خواهد شد.

همچنین مطالعه کنید:

تامین مالی ۳۵۰ همتی از طریق ابزارهای تأمین مالی زنجیره‌­ای در سال ۱۴۰۳

به گزارش کسب و کار نیوز، این بانک در راستای مأموریت خود مبنی بر تنظیم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.