صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / برگزاری انتخابات کشتی در گرو احراز صلاحیت دبیر، خادم و جدیدی
برگزاری انتخابات کشتی در گرو احراز صلاحیت دبیر، خادم و جدیدی

برگزاری انتخابات کشتی در گرو احراز صلاحیت دبیر، خادم و جدیدی

کسب و کار نیوز: سرپرست فدراسیون کشتی گفت: منتظر اعلام نظر مراجع ذی‌ربط درباره موضوع تایید صلاحیت ۳ کاندیدای فدراسیون کشتی هستیم.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا , بهروز نعمتی، سرپرست فدراسیون کشتی درباره آخرین وضعیت تعیین تکلیف زمان برگزاری انتخابات فدراسیون کشتی گفت: تا این لحظه نتیجه تأیید صلاحیت امیررضا خادم، علیرضا دبیر و عباس جدیدی به وزارت ورزش اعلام نشده و ما منتظر پاسخ نهایی مراجع ذی‌ربط درباره این ۳ نامزد هستیم.
او در پاسخ به این سوال که آیا انتخابات قبل از رقابت‌های جهانی یا پس از آن برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: من مجری برگزاری انتخابات هستم و برگزار کننده آن نیستم اما به محض دریافت نتیجه تأیید صلاحیت‌ها فوراً برای برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون کشتی اقدام خواهیم کرد و هیچ مشکلی در این‌باره وجود ندارد.
به گزارش ایسنا، با وجود گذشت ۸ ماه از استعفای رسول خادم هنوز انتخابات فدراسیون کشتی برگزار نشده که این امر با توجه به اهمیت تعیین تکلیف این رشته در آستانه رقابت‌های جهانی و المپیک، انتقادهای فراوانی را به همراه داشته است و انتظار می‌رود هر چه سریع‌تر مسؤولان ورزش نسبت به برگزاری انتخابات اقدام کنند.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.