صفحه اصلی / اقتصادی / بانک / با همکاری شتاب‌دهنده نوین‌تک و سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران برگزار می‌شود
با همکاری شتاب‌دهنده نوین‌تک و سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران برگزار می‌شود

رويداد کارآفريني ويتا

با همکاری شتاب‌دهنده نوین‌تک و سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران برگزار می‌شود

کسب و کار نیوز- شتاب‌دهنده نوين‌تک با همکاري سازمان اسناد و کتابخانه ملي ايران به‌منظور خلق تکنولوژي‌ها و کسب‌وکارهاي نوين اقدام به برگزاري رويداد کارآفريني ويتا کرده است.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی بانک اقتصادنوین، رویداد کارآفرینی ویتا که رخدادی تخصصی در حوزه هوش ‌مصنوعی و داده است با همکاری شتاب‌دهنده نوین‌تک و سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران و حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، سازمان فناوری اطلاعات ایران و دانشکده برق و کامپیوتر دانشگاه تهران، از چهاردهم تیر ماه تا یازدهم مرداد ماه در دو مرحله برگزار می‌شود. بر این اساس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران به‌عنوان بزرگ‌ترین پایگاه اطلاعاتی کشور تصمیم گرفته است منابع خود را در اختیار علاقه‌مندان به کارآفرینی و تکنولوژی به‌ویژه متخصصان داده و هوش‌ مصنوعی قرار دهد.
امید است این منابع بتواند موقعیتی برای ایجاد کسب‌وکارهای نوین و خلق تکنولوژی‌های جدید در راستای رفع نیازهای این مجموعه و مجموعه‌های مشابه ایجاد کند.
لازم به ذکر است، بر اساس محدودیت‌های رویداد، افراد ثبت‌نامی توسط گروه داوری، بررسی و شرکت‌کنندگان برای پیش‌رویداد تاریخ چهاردهم تیر ماه انتخاب خواهند شد تا در جریان جزئیات و چالش‌های این رخداد قرار گیرند. پس از یک هفته طرح‌های اولیه شرکت‌کنندگان توسط گروه داوری متشکل از نمایندگان کتابخانه ملی، نوین‌تک، اساتید دانشکده برق و کامپیوتر دانشگاه تهران و جمعی از متخصصان مدعو بررسی شده و حدود ۳۰ طرح برتر (۱۵۰ نفر) برای رویداد اصلی انتخاب می‌شوند.
گفتنی است رویداد اصلی در تاریخ‌های ۲۷ و ۲۸ تیر ماه و ۳ و ۴ مرداد ماه برگزار می‌شود. در این مدت فضای کار به همراه زیرساخت‌های مربوطه در اختیار گروه‌ها قرار می‌گیرد. همچنین در طول رویداد، کارگاه‌های جانبی در زمینه‌های هوش ‌مصنوعی، داده و توسعه کسب‌وکار با حضور مربیان متخصص در این زمینه‌ها برگزار خواهد شد. در نهایت یازدهم مرداد ماه در مراسم اختتامیه، گروه‌ها دستاوردهای خود را به نمایش می‌گذارند.
این رویداد برای متخصصان و علاقه‌مندان به حل چالش‌های سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران و دوستداران هوش ‌مصنوعی و داده فرصتی طلایی است.
دواطلبان ارجمند می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.vitaevent.ir مراجعه کنند.

همچنین مطالعه کنید:

تامین مالی ۳۵۰ همتی از طریق ابزارهای تأمین مالی زنجیره‌­ای در سال ۱۴۰۳

به گزارش کسب و کار نیوز، این بانک در راستای مأموریت خود مبنی بر تنظیم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.