صفحه اصلی / استان ها / تعمیرات ۱۲ فروند نفتکش تا پایان سال جاری در مجتمع کشتی سازی بندرعباس
تعمیرات ۱۲ فروند نفتکش تا پایان سال جاری در مجتمع کشتی سازی بندرعباس

تعمیرات ۱۲ فروند نفتکش تا پایان سال جاری در مجتمع کشتی سازی بندرعباس

کسب و کار نیوز: ‌استاندار هرمزگان گفت: طبق توافق صورت گرفته با شرکت ملی نفتکش، قرار است تا پایان سال جاری ۱۲ فروند کشتی از شرکت ملی نفتکش ایران در مجتمع کشتی سازی بندرعباس تعمیرات خود را انجام دهند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, فریدون همتی پس از دیدار با کاپیتان نصرالله سردشتی مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران، عنوان کرد: با توجه به توانمندی‌هایی که مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران (ایزوایکو) در بندرعباس دارد و وجود نیروی انسانی و امکانات کارآمد و باور به انجام کارهای بزرگ در این مجموعه، جلسات متعددی با دو مجموعه شرکت ملی نفتکش و شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران جهت ارائه سفارشات ساخت و تعمیرات کشتی به ایزوایکو داشتیم.
وی ادامه داد: خوشبختانه با دستور مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران تعمیرات کشتی‌های این مجموعه در مجتمع کشتی سازی بندرعباس آغاز شد و تاکنون ۵ کشتی متعلق به شرکت ملی نفتکش در ایزوایکو تعمیر شده است.
استاندار هرمزگان تصریح کرد: از روز گذشته (پنجم تیرماه) نیز تعمیرات ششمین کشتی شرکت ملی نفتکش ایران که یکی از بزرگترین کشتی‌های این شرکت و حتی از بزرگترین کشتی‌های نفتکش در دنیا محسوب می‌شود، در مجتمع ایزوایکو آغاز شد.
همتی بیان کرد: این برای اولین بار است که تعمیرات چنین کشتی نفتکش بزرگی در ایران انجام می‌شود که نشان‌دهنده توانمندی‌های بسیار خوب مجتمع کشتی سازی در بندرعباس است.
وی گفت: طبق توافق صورت گرفته با شرکت ملی نفتکش قرار است تا پایان سال جاری ۱۲ فروند کشتی دیگر از این شرکت در مجتمع کشتی سازی بندرعباس تعمیرات خود را انجام دهند.
استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: این کار موجب رونق صنعت کشتی سازی در کشورمان می‌شود و باورمندی و توان انجام کارهای بزرگ توسط متخصصان داخلی را نشان خواهد داد.
همتی اضافه کرد: با ارائه سفارشات ساخت و تعمیرات بیشتر به مجتمع کشتی سازی در بندرعباس شاهد افزایش اشتغالزایی زایی در این مجموعه خواهیم بود.

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.