صفحه اصلی / اقتصادی / انرژی / با مدیریت هوشمندانه مصرف برق، از خاموشی جلوگیری کنیم
با مدیریت هوشمندانه مصرف برق، از خاموشی جلوگیری کنیم

معاون استاندار:

با مدیریت هوشمندانه مصرف برق، از خاموشی جلوگیری کنیم

کسب و کار نیوز :معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان، از مردم استان خواست با مدیریت هوشمندانه مصرف برق، در جلوگیری از خاموشی های مکرر مشارکت کنند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایرنا, حسین فیروزی در جلسه کارگروه ویژه اصلاح الگوی مصرف برق استان اظهار داشت: با توجه به موج گرمای حاکم بر کشور، نیاز است مردم با مدیریت هوشمندانه و کاهش مصرف برق در ساعات اوج مصرف مانع از خاموشی های مکرر شوند.
وی تاکید کرد: لازم است مشترکان در زمینه مصرف بهینه برق همکاری کرده و مصارف خانگی، صنعتی، تولیدی، خدماتی و کشاورزی در ساعات اوج مصرف، با مدیریت صحیح کاهش یابد.
فیروزی به اعلام آمادگی شرکت نفت استان در زمینه تامین گازوییل مورد نیاز ادارات دارای دستگاه مولد برق اشاره کرد و گفت: ادارات و نهادهای استان با ارائه تفاهم نامه به این شرکت، در خصوص دریافت سوخت لازم اقدام کنند.
معاون استاندار از مدیران استان خواست با جدیت بیش از گذشته، اصلاح الگوی مصرف را به عنوان یکی از وظایف اصلی خود در ماه های تیر و مرداد تعریف کنند.
شرکت توزیع نیروی برق کردستان به ۶۳۷ هزار و ۵۳۰ مشترک خدمات می‌دهد و ۱۰۰ درصد جمعیت شهری و تمام روستاهای بالای ۱۰ خانوار از نعمت برق برخوردار هستند.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.