صفحه اصلی / سرخط خبرها / طرح گردشگری روستای “بندو” استان بوشهر رتبه سوم کشور را کسب کرد
طرح گردشگری روستای “بندو” استان بوشهر رتبه سوم کشور را کسب کرد

طرح گردشگری روستای “بندو” استان بوشهر رتبه سوم کشور را کسب کرد

کسب و کار نیوز : مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری بوشهر گفت: طرح گردشگری روستای "بندو" شهرستان عسلویه این استان رتبه سوم طرح‌های برگزیده دهیاری‌ها کشور را کسب کرد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایرنا, فاطمه دهقانی روز چهارشنبه افزود: از ۲۳ استان کشور ١٣٠ طرح و پروژه در دو محور”منابع درآمدی پایدار، کارآفرینی و اشتغال روستایی” و “عمران و خدمات روستایی” به دفتر برنامه‌ریزی و مدیریت توسعه روستایی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور ارسال شد که از این بین ۴۶ طرح از ١٩ استان به مرحله داوری راه یافت.
وی بیان کرد: از استان بوشهر ۶ طرح در ۲ بخش اشتغال و کارآفرینی و خدمات و عمران روستایی به این مرحله رسید.
دهقانی ادامه داد: در جلسه داوری، این طرح‌ها به‌صورت تخصصی بررسی و نمایندگان دفاتر امور روستایی و شوراهای استانداری‌ها به دفاع از طرح‌ها پرداختند.
وی اضافه کرد: در پایان این جلسه، از بین طرح‌های راه یافته به مرحله نهایی، ۶ طرح از سراسر کشور انتخاب و طرح روستای منتخب گردشگری بندو رتبه سوم را کسب کرد.
مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری بوشهر افزود: جشنواره طرح‌های برگزیده دهیاری‌ها با پایان یافتن مرحله داوری طرح‌های ارسالی در هفته دهیاری، که از ۱۴ تیر آغاز می‌شود، برگزار و از دهیار و اعضای شورای روستای بندو شهرستان عسلویه در سطح کشوری تقدیر به عمل می‌آید.
دهقانی یادآور شد: نوآوری، خلاقیت و ایجاد درآمد پایدار در روستاها از مهمترین اهداف دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری بوشهر است.

همچنین مطالعه کنید:

تزریق ۵۰۰۰ میلیارد نقدینگی به بورس انرژی

به گزارش کسب و کار نیوز ، مصطفی رجبی مشهدی با بیان اینکه این اقدام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.