صفحه اصلی / سرخط خبرها / آسمان کدام استان ها بارانی است؟

آسمان کدام استان ها بارانی است؟

کسب و کار نیوز- امروز برای ارتفاعات البرز در استان‌های سمنان، شرق مازندران، گلستان و شرق تهران بارش پراکنده باران گاهی رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، براساس آخرین نقشه‌های هواشناسی، در ساعات بعدازظهر امروز برای ارتفاعات البرز در استان‌های سمنان، شرق مازندران، گلستان و شرق تهران بارش پراکنده باران گاهی رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود.

این شرایط را در ساعات بعدازظهر روز پنجشنبه در سواحل دریای خزر و شمال استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل و در ساعات بعدازظهر و اوایل شب جمعه تا یکشنبه در شمال استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل شاهد خواهیم بود.

طی سه روز آینده در نوار شرقی کشور وزش باد شدید پیش بینی می‌شود که در منطقه زابل، سبب خیزش گرد و خاکخواهد شد. در همین مدت برای جنوب سمنان، شمال و شرق اصفهان، شمال یزد، قم و جنوب استان تهران وزش باد همراه با گرد و خاک پیش بینی می‌شود.

بعدازظهر امروز و طی روز پنج شنبه با توجه به افزایش سرعت وزش باد بر روی کشور عراق و جنوب غرب کشور، وقوع گرد و خاک در جنوب غرب دور از انتظار نیست.

همچنین مطالعه کنید:

افزایش سهم درآمدهای پایدار به ۵۲ درصد/ ضمانت بانکی جایگزین مالیات تولیدکنندگان

به گزارش کسب و کار نیوز ، سخنگوی اقتصادی گفت: دلیل تاخیر نهایی شدن قانون …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.