صفحه اصلی / استان ها / پلدختر پس از بازسازی‌ها، شهر مناسب‌سازی شده معرفی شود
پلدختر پس از بازسازی‌ها، شهر مناسب‌سازی شده معرفی شود

مسئول دبیرخانه مناسب‌سازی لرستان:

پلدختر پس از بازسازی‌ها، شهر مناسب‌سازی شده معرفی شود

کسب و کار نیوز: مسئول دبیرخانه مناسب‌سازی لرستان گفت: شهر پلدختر را پس از بازسازی‌ها، به عنوان شهر مناسب‌سازی شده تحویل بگیریم.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, الهام ناظری با بیان اینکه دو سه سال است دبیرخانه ستاد مناسب‌سازی استان پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهد، افزود: به لحاظ عملکرد نمی‌توانیم صحبت داشته باشیم.
وی اضافه کرد: خیلی از دستگاه‌ها و شهرداری‌ها به لحاظ عملکردی نسبت به اجرای ضوابط تعلل می‌کنند البته شهرداری خرم‌آباد نسبت به سایر بهتر کار کرده است.
مسئول دبیرخانه ستاد هماهنگی و پیشگیری مناسب‌سازی لرستان با بیان اینکه در امر مناسب‌سازی رویکرد ما در سال ۹۸، بیشتر مناسب‌سازی مکان‌های درمانی است، بیان کرد: استاندار لرستان نیز روی مساله مناسب‌سازی مراکز درمانی تاکید دارند.
ناظری با اشاره به اینکه سازه‌های جدید در دانشگاه علوم پزشکی استان وجود دارد و باید رویکرد مناسب‌سازی روی آن‌ها انجام شود، بیان کرد: یکی از موضوعاتی که روی آنها مانور خواهیم داد مناسب‌سازی مناطق سیل‌زده است و در این راستا نقشه‌های مناسب‌سازی برای مناطق سیل‌زده که مورد تأیید نظام مهندسی باشد تهیه شود و در این مناطق به جای تهدید فرصت‌ها را می‌بینیم.
وی گفت: تلاشمان این است محیط شهری ادارات و خانه‌هایی که در سیل اخیر از بین رفته بهسازی و براساس استانداردها باشد.
مسئول دبیرخانه ستاد هماهنگی و پیشگیری مناسب‌سازی لرستان عنوان کرد: تلاش شود با همکاری دستگاه‌های ذیربط پس از بازسازی‌ها، شهر پلدختر را به عنوان شهر مناسب‌سازی شده تحویل بگیریم.
ناظری افزود: در این راستا ادارات راه و شهرسازی، بنیاد مسکن، نظام مهندسی و مجموعه شهری پلدختر روی ضوابط ساخت و ساز نظارت و دقت بیشتری داشته باشند و شهری مناسب‌سازی شده را تحویل بگیریم.
وی گفت: در مناطق سیل‌زده استان از جمله محیط شهری معمولان، نورآباد و روستاهایی که تخریب شدند و بسیج سازندگی و نهادهایی که کار بهسازی آنها را انجام می‌دهند؛ اعلام کردند این مهم تا قبل از مهر ماه تحویل شود و در سال ۹۸ مناطق سیل‌زده را مناسب‌سازی شده تحویل بگیریم.
ناظری بیان کرد: ضرورت دارد علوم پزشکی استان در امر مناسب‌سازی پای کار آید و همکاری لازم را داشته باشد.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.