صفحه اصلی / سرخط خبرها / توضیحات قانع کننده وزیر صمت برای نماینده زابل و مجلس
توضیحات قانع کننده وزیر صمت برای نماینده زابل و مجلس

توضیحات قانع کننده وزیر صمت برای نماینده زابل و مجلس

رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت در جلسه بعدازظهر امروز مجلس با توضیحات خود، دهمرده نماینده زابل، زهک، هیرمند در مجلس و نمایندگان مجلس درباره اقدامات وزارتخانه در رابطه با بنگاه های کوچک و متوسط ایران قانع کرد.

به گزارش کسب و کار نیوز، در جلسه بعدازظهر امروز دوشنبه، سوم تیرماه رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت حاضر شد تا به سوال حبیب اله دهمرده نماینده زابل، زهک، هیرمند در مجلس پاسخ دهد.

محور سوال اقدامات وزیر صمت در رابطه با بنگاه های کوچک و متوسط ایران بوده که پرسیده شده که شما بعنوان وزیر در این زمینه چه اقدامی انجام داده اید؟.

سعید باستانی سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس در تشریح سوال فوق گفت: در اجرای ماده ۲۰۷ آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی ، سوال فوق در جلسه رسمی مورخ ۸ بهمن ۹۷ کمیسیون صنایع و معادن مجلس با حضور ۱۸ نفر از نمایندگان عضو کمیسیون، نماینده سوال کننده و وزیر مطرح و پس از استماع اظهارات طرفین و نظر به عدم اقناع نماینده سوال کننده از پاسخ های ارائه شده وزیر، کمیسیون قلمرو سوال را ملی تشخیص داده و مستند به بند ۳ ماده ۲۰۷ آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی، گزارش سوال جهت اعلام وصول در اولین جلسه علنی ارسال می گردد.

پس از طرح سوال حبیب الله دهمرده، رضا رحمانی وزیر صنعت توضیحات کاملی ارائه کرد که توضیحات رضا رحمانی برای نماینده مردم زابل، زهک، هیرمند قانع کننده بود.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.