صفحه اصلی / اسلایدر / نقشه دشمن برای فلج کردن اقتصاد و تعطیلی کارخانه‌ها نقش بر آب شد
نقشه دشمن برای فلج کردن اقتصاد و تعطیلی کارخانه‌ها نقش بر آب شد

نقشه دشمن برای فلج کردن اقتصاد و تعطیلی کارخانه‌ها نقش بر آب شد

وزیر صنعت ، معدن و تجارت در گفت که نقشه دشمن برای فلج کردن اقتصاد کشور و تعطیلی کارخانه‌ها نقش بر آب شده است .

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از مهر، وزیر صنعت ، معدن و تجارت در گفت که نقشه دشمن برای فلج کردن اقتصاد کشور و تعطیلی کارخانه‌ها نقش بر آب شده است .

 رضا رحمانی در جلسه شورای معاونین وزارت صنعت، معدن و تجارت افزود: نباید در ملت ایجاد نا امیدی شود، البته ایراداتی هم وجود دارد و ما منکر این موضوع نیستیم، اما نباید برای اینکه یک شخص یا یک دستگاه خاص زیر سوال برود، ملت را نا امید کرد.

وی با اشاره به فشارهای اقتصادی وارد شده به دولت و مردم توسط دشمن، تصریح کرد: نقشه دشمن برای فلج کردن اقتصاد کشور و تعطیلی کارخانه‌ها به لطف الهی نقش برآب شد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه امسال هفت محور کاری مهم برنامه ریزی شده است، گفت: این محورها در حوزه‌های صنعت، معدن، تجارت خارجی، تجارت و بازرگانی داخلی، فناوری، مباحث مالی و مباحث مربوط به کسب و کار هستند که حوزه بازرگانی داخلی ۱۲ زیربرنامه مهم را در برمی‌گیرد.

رحمانی با تاکید بر اینکه صادرات به ویژه به کشورهای همسایه اولویت مهمی در سال ۹۸ است، افزود: صادرات باید به درستی مورد تجزیه و تحلیل قرار بگیرد.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری مراسم روز ملی اصناف، تصریح کرد: از اصناف در این مراسم خواستیم تا درخصوص کنترل قیمت‌ها در بازار و جلوگیری از فروش کالاهای قاچاق با ما همکاری داشته باشند.

‌وزیر صنعت، معدن و تجارت با اعلام اینکه هدف گذاری اشتغال‌زایی ۲۵۰ هزار نفری سال گذشته در حوزه اصناف محقق شد، گفت: سال گذشته صدور پروانه‌های صنفی ۱۲ درصد افزایش یافت و در همین ۲ ماهه امسال نیز بیش از ۶ درصد در صدور پروانه‌های صنفی افزایش داشتیم.

‌یادآور می‌شود در این جلسه تحولات و نوسانات صادرات و واردات در سال ۱۳۹۷ مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.