صفحه اصلی / سرخط خبرها / وصول بیش از ۱۰۰ شکایت مردمی به مجلس درباره قیمت خودرو

سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی خبر داد

وصول بیش از ۱۰۰ شکایت مردمی به مجلس درباره قیمت خودرو

کسب و کار نیوز- سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی از وصول بیش از ۱۰۰ شکایت مردمی درباره قیمت خودرو خبر داد و گفت: این گزارش‌ها در این کمیسیون بررسی می‌شود.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از تسنیم، ولی داداشی سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت بازار خودرو، گفت: با توجه به مشکلاتی که در حوزه بازار خودرو، از نظر قیمت، کیفیت و نیز زمان تحویل به مشتریان طی ماه‌های اخیر ایجاد شده، شکایات متعدد مردمی به کمیسیون اصل ۹۰ مجلس واصل شده است.

وی با بیان اینکه بیش از ۱۰۰ شکایت از سوی مردم به کمیسیون اصل ۹۰ درباره قیمت خودرو به کمیسیون اصل ۹۰ مجلس واصل شده است، اظهار داشت: اغلب افرادی که این شکایات را مطرح کرده‌اند، نسبت به قیمت خودرو و نیز نداشتن تناسب قیمت، با کیفیت گلایه‌مند بوده‌اند که این شکایات در کمیسیون مورد بررسی قرار می‌گیرد.

سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس تصریح کرد: طبق گزارش‌ها و شکایات مردمی که به این کمیسیون رسیده، شرکت‌های خودروسازی در عمل به تعهدات‌شان برای تحویل محصول به مشتریان، خُلف وعده کرده‌اند که دلایل آن باید مشخص شود.

داداشی با بیان اینکه دولت باید نظارت بیشتری بر روند قیمت‌گذاری خودروها داشته باشد، گفت: شرایط به‌گونه‌ای است که گویا دولت جسارت لازم برای کاهش دست واسطه‌ها و دلالان از بازار خودرو را ندارد.

سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس در پایان خاطرنشان کرد: شکایات مردمی درباره وضعیت قیمت خودرو در دستورکار جلسات این کمیسیون قرار دارد و گزارش نهایی آن به زودی تهیه می‌شود.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.