صفحه اصلی / اجتماعی / جامعه و شهری / هشدار به داوطلبان درباره کلاهبرداری کنکوری در فضای مجازی
هشدار به داوطلبان درباره کلاهبرداری کنکوری در فضای مجازی

سازمان سنجش اعلام کرد:

هشدار به داوطلبان درباره کلاهبرداری کنکوری در فضای مجازی

کسب و کار نیوز- سازمان سنجش نسبت به داوطلبان کنکور ۹۸ در زمینه تبلیغات و کلاهبرداری موجود در فضای مجازی درباره ادعای واهی دسترسی به سئوالات آزمون سراسری هشدار داد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از سازمان سنجش، سازمان سنجش آموزش کشور به داوطلبان آزمون سراسری سال ۱۳۹۸ درباره کلاهبرداری و اخاذی در فضای مجازی هشدار داد.

این سازمان اعلام کرد: «با نزدیک شدن به برگزاری آزمون سراسری در روزهای پنجشنبه ۱۳ و جمعه ۱۴ تیرماه سال ۱۳۹۸ مشاهده می‌شود برخی از افراد و مؤسسات سودجو و کلاهبردار با انجام تبلیغات در فضاهای مجازی و شبکه‌های اجتماعی و با ادعای واهی دسترسی به سوالات آزمون سراسری، اقدام به اخاذی و کلاهبرداری می‌کنند.

از داوطلبان و خانواده‌های آنان درخواست می‌شود در نهایت هوشیاری و مراقبت از گرفتار شدن در دام این شیادان، هرگونه خبر مشکوک در این زمینه را از طریق شماره تلفن‌های ۳۶۱۸۲۱۵۲-۰۲۶ و ۳۶۱۸۲۱۵۱-۰۲۶ و آدرس الکترونیکی hefazatazmon@sanjesh.org به ستاد خبری اداره کل حراست سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کنند.

مشاهده شده است برخی از افراد و مؤسسات سودجو و کلاهبردار جهت جلب اعتماد داوطلبان و خانواده‌های محترم آنان با جعل عنوان و آرم سازمان سنجش آموزش کشور در کانال‌های اطلاع رسانی شبکه‌های مجازی اقدام به فعالیت می‌کنند.»

سازمان سنجش آموزش کشور تاکید کرده است: سازمان سنجش هیچگونه فعالیتی در کانال‌های اطلاع‌رسانی (تلگرام، اینستاگرام و …) ندارد و داوطلبان جهت کسب اطلاعات لازم و دسترسی به اطلاعیه‌های صادره می‌توانند از طریق سایت سازمان، نشریه پیک سنجش و یا کانال‌های اطلاع رسانی داخلی به آدرس‌های ذیل اقدام کنند.

پیام‌رسان سروش: http://sapp.ir/sanjeshprnoet

پیام‌رسان آی‌گپ: http://profile.igap.net/prnoetir

پیام‌رسان گپ: http://gap.im/prnoetir

پیام‌رسان بله: @prnoetir

پیام‌رسان ایتا: http://eitaa.com/prnoetir

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.