صفحه اصلی / اقتصادی / بانک / صدور بیش از ۵۲ هزار کارت شهروندی برای ساکنان منطقه آزاد اروند

روابط عمومی بانک شهر اعلام کرد

صدور بیش از ۵۲ هزار کارت شهروندی برای ساکنان منطقه آزاد اروند

کسب و کار نیوز - رئیس سرپرستی منطقه ۱۱ بانک شهر با اشاره به برنامه ریزی گسترده برای توسعه همکاری های میان این بانک با منطقه آزاد اروند گفت: بیش از 52 هزار کارت شهروندی از سوی بانک شهر برای ساکنان منطقه آزاد اروند صادر شده است.

 به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، خداکرم مرادی با تأکید بر لزوم گسترش و توسعه همکاری های این بانک با منطقه آزاد اروند اظهار کرد: سازمان منطقه آزاد اروند با همکاری و حمایت این بانک، کارت شهروندی را با هدف ارائه خدمات ویژه به ساکنان این منطقه تهیه و توزیع کرده است.
وی با اشاره به اینکه صدور اروند کارت برای ساکنان منطقه آزاد اروند یکی از اقدامات مهم بانک شهر است، افزود: این کارت حاوی اطلاعات زیادی از شهروندان از جمله مدارک سجلی، اثبات سکونت در منطقه آزاد و تعریف خدمات خاص است.
رئیس سرپرستی بانک شهر منطقه ۱۱ بانک شهر با اشاره به صدور بیش از ۵۲ هزار کارت شهروندی برای اهالی منطقه آزاد تصریح کرد: این بانک در راستای توسعه و رشد رفاه شهروندان در حال انعقاد تفاهم نامه هایی در حوزه های مختلف است.
مرادی خاطر نشان کرد: در حال حاضر این کارت به عنوان کارت شناسایی مورد استفاده قرار می گیرد، اما دارندگان این کارت ها در آینده ای نزدیک می توانند از تخفیفات و معافیت های مختلف بهره مند شده و علاوه بر انجام امور بانکی، امور اداری خود نظیر امور پستی، استفاده از پارکینگ های عمومی، کارت پارک شهرداری، مراکز تفریحی و خرید، دانشگاه ها، پرداخت هزینه تاکسی و اتوبوس را نیز از طریق این کارت انجام دهند.

همچنین مطالعه کنید:

تامین مالی ۳۵۰ همتی از طریق ابزارهای تأمین مالی زنجیره‌­ای در سال ۱۴۰۳

به گزارش کسب و کار نیوز، این بانک در راستای مأموریت خود مبنی بر تنظیم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.