صفحه اصلی / کارآفرینی / اخبار و رویدادهای کارآفرینی / ثبت نام جشنواره انتخاب کارآفرینان برتر تا ۳۱ تیر ادامه دارد
ثبت نام جشنواره انتخاب کارآفرینان برتر تا ۳۱ تیر ادامه دارد

مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی ایلام گفت

ثبت نام جشنواره انتخاب کارآفرینان برتر تا ۳۱ تیر ادامه دارد

کسب و کار نیوز- مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی ایلام گفت: ثبت نام سیزدهمین جشنواره انتخاب کارآفرینان برتر استان ایلام در سه بخش خدمات، کشاورزی و صنعت تا ۳۱ تیرماه امسال ادامه دارد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایرنا،شکراله شیرخانی روز شنبه  گفت: هرساله این وزارتخانه با هدف شناسایی و انتخاب کارآفرینان برتر و معرفی آنان به عنوان الگوهای برتر به آحاد جامعه بخصوص جوانان، اقدام به برگزاری جشنواره کارآفرینان برتر می نماید.

وی افزود: یکی از برنامه های مهم وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با توجه به رسالت و وظایف آن، انجام فعالیت‌های بنیادی در خصوص توسعه و ترویج کارآفرینی است.

شیرخانی تاکید کرد: هدف از برگزاری جشنواره کارآفرینان برتر شناسایی و انتخاب افرادی است که تلاش های آنها توانسته است تحول قابل توجهی بر صنعت پیرامون آنها ایجاد کند.

وی یادآور شد: مهم‌ترین اهداف برگزاری این جشنواره توسعه و ترویج فرهنگ کارآفرینی، خلاقیت و نوآوری در کسب و کار، ایجاد فضای تعامل و همکاری میان فعالان عرصه‌های مختلف اقتصادی، ایجاد نشاط و رقابت در فضاهای کار و کسب، هم افزایی و مشارکت کارآفرینان در توسعه اقتصادی کشور، ترویج فرهنگ کار، کارآفرینی و تقویت نقش کارآفرینان در نظام تصمیم سازی کشور است.

وی افزود: کارآفرینان به منظور شرکت در سیزدهمین جشنواره انتخاب کارآفرینان برتر استان می توانند تا ۳۱ تیر ماه ۹۸ به سامانه جشنواره کارآفرینان برتر به آدرس اینترنتی WWW.KARAFARINANEBARTAR.IR مراجعه و ثبت نام کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام تاکید کرد: کارآفرینان استان برای کسب اطلاعات بیشتر نیز می توانند به اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام واقع در بلوار مدرس، طبقه اول، واحد مدیریت اشتغال و کارآفرینی مراجعه نموده و یا با شماره تلفن ۳۳۳۳۶۹۴۹ تماس حاصل نمایند.

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.