صفحه اصلی / سرخط خبرها / پرداخت بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال تسهیلات گردشگری و صنایع دستی در لرستان
پرداخت بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال تسهیلات گردشگری و صنایع دستی در لرستان

پرداخت بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال تسهیلات گردشگری و صنایع دستی در لرستان

کسب و کار نیوز:مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری لرستان گفت: بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال تسهیلات گردشگری و صنایع دستی سال گذشته در این استان پرداخت شده است.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایرنا, سید امین قاسمی بیان کرد: این تسهیلات به منظور توسعه تأسیسات گردشگری و رونق تولیدات صنایع دستی استان در اختیار متقاضیان قرار گرفته است.
وی همچنین برگزاری جلسات مکرر از طریق ستاد تسهیل سرمایه گذاری، شورای گفتگوی بخش خصوص و دولت، جلسات پروژه‌های کلیدی استان و کارگروه اشتغال و سرماسرمایه گذاری استان را از جمله اقدامات صورت گرفته در راستای رفع مشکل سرمایه گذاران تأسیسات گردشگری و صنایع دستی عنوان کرد.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان همچنین گفت: ۳۲ نشان مرغوبیت صنایع دستی توسط استان کسب شده که از این تعداد ۲۶ نشان ملی و ۸ نشان یونسکو و جهانی است.
وی افزود: اهداف برگزاری نشان ملی مرغوبیت کالای صنایع دستی، کمک به ارتقا و بهبود کیفی محصولات بر اساس فاکتورهای تعیین شده نشان بین‌المللی مرغوبیت صنایع دستی یونسکو است.
قاسمی بیان کرد: براساس تفاهم نامه همکاری بین معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی سازمان با بانک گردشگری با محوریت حمایت و توسعه کارگاه‌های صنایع دستی در کشور و ابلاغ دستورالعمل مربوطه به ادارات کل، صاحبان کارگاه‌های صنایع دستی می‌توانند با مراجعه صنایع دستی و هنرهای سنتی استان و طی روال قانونی از این تسهیلات استفاده نمایند.
وی اظهار داشت: این تسهیلات به میزان یک تا پنج میلیارد ریال با نرخ ۱۰ درصد بوده و مدت بازپرداخت آن نیز ۳۶ ماه است.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.