صفحه اصلی / سرخط خبرها / مذاکره مجددی در کار نیست
مذاکره مجددی در کار نیست

عضو کمیسیون امنیت ملی:

مذاکره مجددی در کار نیست

کسب و کار نیوز- عضو کمیسیون امنیت ملی در واکنش به درخواست برخی از مقامات غربی برای مذاکره مجدد با ایران گفت:ما چندین سال با غرب مذاکره کردیم که برجام خروجی آن شد و قطعاً مذاکره دیگری با غرب نخواهیم داشت.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از مهر، علاءالدین بروجردی ، با اشاره به اینکه زمان زیادی تا اتمام مهلت ۶۰ روزه ایران به کشورهای باقی مانده در برجام باقی نمانده است، اظهار داشت: در صورتی که این کشورها در مهلت مقرر اقدامی برای حفظ برجام انجام ندهند، تردیدی نداشته باشند که گام بعدی ایران با قاطعیت، جدیت و حمایت مجلس شورای اسلامی برداشته خواهد شد.

وی با اشاره به تعلل اروپا در ایجاد ابزار ویژه مالی اروپا با ایران (اینستکس)، گفت: انتظاری که از اروپا وجود دارد این است که آنان هر چه سریع‌تر به کلیه تعهدات خود در رابطه با برجام عمل کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برای ما مهم نیست که اروپایی‌ها به ظاهر چه می‌گویند، بلکه مهم آن است که به تعهداتشان برای حفظ برجام عمل کنند و بدانند که جمهوری اسلامی ایران فریب اظهارات صرف آنان را نمی‌خورد و منتظر اقدامات عملی آنان است.

بروجردی در واکنش به درخواست برخی از مقامات کشورهای غربی برای مذاکره مجدد با جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: ما چندین سال با غرب مذاکره کردیم که برجام خروجی آن شد و قطعاً مذاکره دیگری با غرب در کار نیست.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.