صفحه اصلی / کارآفرینی / اخبار و رویدادهای کارآفرینی / صندوق کارآفرینی امید به دنبال ارائه تسهیلات بیشتر به کارآفرینان است

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی صندوق کارآفرینی امید گفت

صندوق کارآفرینی امید به دنبال ارائه تسهیلات بیشتر به کارآفرینان است

کسب و کار نیوز: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی صندوق کارآفرینی امید گفت: این صندوق، تنها نهادی است که نه به صورت بنگاه اقتصادی بلکه به صورت قرض الحسنه و بازوی حمایتی دولت کار می‌کند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از بازارکار، هوشیار در نشست بررسی و پرداخت تسهیلات صندوق کارآفرینی امید در میبد یزد افزود: اگر دولت، اعتبارات دولتی صندوق را افزایش دهد صندوق کمک بیشتری به کارآفرینان خواهد کرد و تا به امروز در حد توان، نقدینگی صندوق با کمک همکاران و مقام عالی سازمان افزایش داده شده است؛ با وجود اینکه اختصاص تسهیلات خارج از ضوابط بدون تامین منابع، کار سختی است.
وی تصریح کرد: تسهیلات صندوق شاید مبلغ زیادی نباشد اما با توجه به اینکه ما اعتبار مازادی علاوه بر مصوبات سالانه نداریم، فعالیت‌ها در شهرستان میبد با همکاری و زحمات مسئولان شهرستان و صندوق روند خوبی داشته و اینچنین حرکتی در کمتر شهرستانی انجام شده است.
وی در ادامه به امکانات و خدمات ارائه داده شده با شرایط فعلی اشاره کرد و از عملکرد بالای همکاران در سطح صندوق استان و در سطح شهرستان میبد قدردانی کرد.
هوشیار یادآور شد: با تامین اعتبار و مشخص شدن پیمانکار، کار احداث ساختمان صندوق شهرستان که در حال حاضر استیجاری است دنبال می شود و هزینه هایی که بابت اجاره ساختمان داده می شود در آینده برای ارائه تسهیلات هزینه خواهد شد.
فرماندار میبد نیز در این نشست از تلاش‌ها و همکاری‌های انجام شده تشکر کرد و آنها را نگاه خوب و تسهیل گرایانه برشمرد و گفت: امور تسهیل‌گری با تاثیری که دارد شامل مرور زمان نمی شود.
مدیر صندوق کارآفرینی امید استان یزد نیز از اختصاص بودجه به صندوق استان یزد و زحمات و همکاری فرمانداری میبد و سازمان مسکن و شهرسازی در تامین حدود ۶۰۰ متر زمین برای احداث ساختمان تشکر کرد.
محمد امامی همچنین در حاشیه برگزاری مراسم اختتامیه نمایشگاه منطقه‌‌ای صنایع دستی و جشنواره طرح و نقش زیلو در محل کاروانسرا شاه عباسی در گفتگو با خبرنگاران گفت: در آغاز راه هستیم و برگزاری جشنواره نیز اولین گام در حمایت از صنعت زیلو بافی است، صنعتی که مدتی در حال فراموش شدن بود و دوباره در حال احیا شدن است.
وی هدف از برگزاری جشنواره را جمع آوری بهترین طراحی و بهترین بافت در آینده عنوان کرد و افزود: در کنار تسهیلات اشتغال قرض الحسنه‌ای که ارائه می شود به نفرات اول تا سوم این جشنواره نیز حواله ۵۰ میلیون ریال تسهیلات قرض الحسنه ارائه خواهد شد.
مرکز شهرستان ۱۰۴ هزار نفری میبد در ۵۰ کیلومتری شمال غرب شهر یزد قرار دارد.

همچنین مطالعه کنید:

۳۸۰ هزار مجوز کسب و کار، الکترونیکی شد/ اعلام فهرست دستگاه‌ها در تبدیل مجوزهای کاغذی

به گزارش کسب و کار نیوز ، در میان دستگاه‌هایی که بیشترین تبدیل مجوز کاغذی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.