صفحه اصلی / اصناف / شفاف سازی در حوزه توزیع، رساندن کالا را به مصرف کننده تسهیل می کند
شفاف سازی در حوزه توزیع، رساندن کالا را به مصرف کننده تسهیل می کند

رئیس اتاق اصناف ایران:

شفاف سازی در حوزه توزیع، رساندن کالا را به مصرف کننده تسهیل می کند

سعید ممبینی رئیس اتاق اصناف ایران در همایش تجلیل از برترین های اصناف هرمزگان اظهار کرد: اصناف همواره مسئولیت های اقتصادی و اجتماعی خود را به خوبی انجام داده است و در کمک به معیشت مردم درخور عمل کرده است.

به گزارش کسب و کار نیوز، وی اضافه کرد: اتفاقاتی که در عرصه عرضه کالا می افتد می تواند دید جامعه را به اصناف بد کند که این مورد با همکاری سازمان صنعت معدن و تجارت هرمزگان و مجموعه اقتصادی استان به خوبی تدبیر شده است.
رئیس اتاق اصناف ایران تصریح کرد : اگر بحث تامین به خوبی انجام نشود توزیع صورت نمی گیرد. وی در ادامه افزود: شفاف سازی در حوزه توزیع باعث رساندن کالایی بهتر به دست مصرف کننده است. ممبینی از رونمایی سند رونق تولید اصناف در مراسم روز اصناف در تهران خبر داد.استاندار هرمزگان فریدون همتی در این مراسم گفت: نقش بازاریان در کنار سایر اقشار در دوران تحریم ها یک نقش شایسته تقدیر است.وی افزود: تنها دولت قادر نیست جامعه را اداره کند مردم هم باید در کنار آن همراه باشند همینطور که باید بازاریان در کنار شهروندان قرار بگیرند و حقی از مصرف کنندگان ضایع نگردد. همتی تاکید کرد: هدف دشمن به وجود آوردن گرانی و کمبود کالا در کشور است ، اصناف اجازه ندهند نقش ارزنده آنها زیر سوال برود .استاندار هرمزگان تصریح کرد: در سال جاری دولت بیش از چهارده میلیارد دلار ارز برای واردات کالاهای اساسی قرار داه است.
فریدون همتی گفت: ملت ما زیر بارحرف زور استکبار نمیرود و در برابر تحریم ها تاکنون ایستادگی کرده است و این مقاومت نتیجه خواهد داد. وی افزود: اگر در کشور کمبود کالایی احساس شد از طریق ملوانان استان این کمبود را جبران خواهیم کرد.رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت هرمزگان گفت: اصناف در بحث مسئولیت اجتماعی به خوبی وظیفه ی خود را انجام داده است وی در ادامه بیان کرد: در حوزه تنظیم بازار با وجود مشکلات پیش آمده بر اثر تحریم ها اصناف هرمزگان به خوبی عمل کرده است. قاسمی افزود: در حال حاضر با تمام شدن طرح ضیافت ویژه ماه مبارک رمضان طرح اعتماد را شروع کرده ایم که امیدواریم به نتیجه ی نهایی و اعتماد کسبه به مردم و بالعکس برسیم.
جلالی رئیس اتاق اصناف مرکز استان هم در ادامه گفت: اصناف در سال قبل در نظام توزیع استان به خوبی درخشیدند.وی افزود: خوشبختانه در استان در بحث تامین همگی اصناف دست به دست هم داده تا شهروندان کمبودی را احساس نکنند و توانستیم مسائل و مشکلات حوزه اصناف را در فضایی آرام به پیش ببریم.
عبدالمجید جلالی بیان کرد : جامعه اصناف کشور ده هزار شهید داده است و همین اصناف در کنار جبهه های هشت سال دفاع مقدس بوده و پشتیبانی از آن را بر عهده داشته است.
هاشمی تختی نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی در همایش تجلیل از برترین های اصناف استان گفت : همه به دنبال ان هستیم که مسائل و مشکلات را بیان کنیم و در رفع آن گام برداریم.هاشمی تختی خاطر نشان کرد: انقلاب ما با حمایت اصناف شکل گرفت و عامه اصناف و بازاریان ما متدین و محجوب هستند و در شرایط سخت در کنار ما بوده اند.مرادی نماینده هرمزگان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: همه اصناف انتظار دارند به آنها اعتماد داشته باشیم و آنها را باور کنیم و تاکنون نقش اصناف در جامعه بسیار چشمگیر بوده است.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.