صفحه اصلی / استان ها / ابلاغ ۶۱۰ میلیارد ریال به خوزستان برای پیشگیری از حوادث غیرمترقبه
ابلاغ ۶۱۰ میلیارد ریال به خوزستان برای پیشگیری از حوادث غیرمترقبه

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان خبرداد:

ابلاغ ۶۱۰ میلیارد ریال به خوزستان برای پیشگیری از حوادث غیرمترقبه

کسب و کار نیوز: رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان گفت: مبلغ ۶۱۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای موضوع ماده (۱۰) قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت به منظور پیشگیری از حوادث غیر مترقبه به دستگاه‌های اجرایی استان خوزستان ابلاغ شد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, امید حاجتی اظهار کرد: اعتباری به مبلغ ۶۱۰ میلیارد ریال در قالب ۴۴ پروژه به منظور پیشگیری از حوادث غیر مترقبه به ۳۹ دستگاه اجرایی استان جهت مبادله موافقتنامه با این سازمان ابلاغ شد.
وی افزود: از مهمترین این پروژه‌ها، می‌توان به مقاوم سازی سیل بندهای شهرهای در خطر سیل به مبلغ ۱۱۶ میلیارد ریال به ۳۰ شهرداری و احداث و مقاوم سازی سیل بندها در سایر مناطق استان به مبلغ ۷۰ میلیارد ریال به استانداری اشاره کرد.
حاجتی تصریح کرد: در بخش راهسازی و راهداری، پروژه نگهداری و حفاظت جاده‌ها در مقابل سیل مبلغ ۸۰ میلیارد ریال به اداره کل راه و شهرسازی خوزستان و برای پروژه استحکام بخشی، احداث سازه‌ها و ابنیه فنی جهت جلوگیری از سیل در سطح استان مبلغ ۱۵ میلیارد ریال به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان ابلاغ شد.
وی عنوان کرد: از سایر پروژه‌های این اعتبار می‌توان به لایروبی رودخانه کرخه حد فاصل حمیدیه تا هورالعظیم به مبلغ ۵۰ میلیارد ریال، ساماندهی تالاب هورالعظیم به مبلغ ۱۵ میلیارد ریال، تقویت و اصلاح سیل بندهای رودخانه کرخه (فاصله حمیدیه تا هورالعظیم) به مبلغ ۸۰ میلیارد ریال، ترمیم و اصلاح سیل بندهای کارون و دز به مبلغ ۳۵ میلیارد ریال اشاره کرد که به شرکت سهامی سازمان آب و برق خوزستان ابلاغ شده است.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.