صفحه اصلی / اقتصادی / انرژی / عملیات اجرایی پروژه حفاری ۵ حلقه چاه در نفت‌شهر آغاز شد
عملیات اجرایی پروژه حفاری ۵ حلقه چاه در نفت‌شهر آغاز شد

در مسیر اجرای طرح نگهداشت و افزایش تولید نفت

عملیات اجرایی پروژه حفاری ۵ حلقه چاه در نفت‌شهر آغاز شد

کسب و کار نیوز: عملیات اجرایی پروژه حفاری پنج حلقه چاه نفتی در نفت‌شهر از سوی شرکت ملی حفاری ایران آغاز شد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از شانا, محمد آل خمیس، سرپرست معاونت این شرکت اعلام کرد: این عملیات با استقرار دستگاه حفاری سنگین ۳۵ فتح از امروز (۲۷ خردادماه) کلید خورده است.
وی افزود: این پروژه از پروژه‌های تعریف شده از سوی وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران در مسیر نگهداشت و افزایش تولید در شرکت نفت مناطق مرکزی ایران است.
به گزارش خبرنگار شانا، قرارداد نگهداشت و افزایش توان تولید نفت پروژه‌های دانان، سعادت‌آباد و نفت‌شهر شرکت نفت مناطق مرکزی ایران بهمن‌ماه پارسال به ترتیب با گروه مپنا، شرکت گلوبال پتروتک کیش و شرکت ملی حفاری ایران امضا شد که به همین منظور، شرکت ملی حفاری ایران، عملیات اجرایی پروژه حفاری پنج حلقه چاه نفتی در نفت‌شهر را کلید زده است.
آل‌خمیس درباره زمان آغاز به کار عملیات اجرای پروژه هفت حلقه چاه در میدان نفتی گچساران در گستره شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب هم گفت: این پروژه نیز از جمله پروژه‌های طرح نگهداشت و افزایش توان تولید نفت شرکت ملی نفت ایران است که از طریق مناقصه به ملی حفاری واگذار شده و به‌زودی وارد فاز اجرایی می‌شود.
وی همچنین به بازسازی سیستم جکینگ دستگاه حفاری دریایی شهید مدرس و آماده شدن این دکل برای ورود به مدار عملیات اشاره کرد و افزود: این دستگاه در میدان نفتی دورود در آب‌های خلیج فارس استقرار یافته و در مرحله کاریابی است.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.