به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از شانا, میلاد صدرخانلو در نشست رویداد تقاضای صنعتی (Reverse Pitch) شرکت ملی گاز ایران با رویکرد آمادگی مقابله با سیل و تبعات آن که عصر روز یکشنبه (۲۶ خردادماه) برگزار شد، برگزاری این رویداد را فرصتی برای شرکتهای دانشبنیان و مجموعههای فناور خواند و گفت: این رویداد، امکان معرفی عقاید و ایدههای خلاقانه برای شرکتهای عرضه کننده خدمات در صنعت گاز را فراهم میکند.
وی فنبازار تخصصی گاز را نخستین فن بازار تخصصی پیشرو در کشور خواند و افزود: مرکز فنبازار ملی ایران از سال ۸۲ به پشنهاد سازمان برنامه و بودجه کشور، تاسیس شده است تا وظیفه ارتباط بین عرضه و تقاضای فناوری در سطح کشور را بر عهده بگیرد و تاکنون نیز اقدامهای متعددی در این زمینه انجام شده است.
رئیس شبکه فنبازار ملی ایران با اشاره به ظهور واسطهها یا کارگزاران (Broker) در سالهای اخیر، یادآور شد: واسطهها، رویکردی جدید و مهم در عرصه فنبازار هستند و به صاحبان فناوری و ایده کمک میکنند تا محصولات خود را در صنایع داخلی و خارجی به فروش برسانند؛ واسطهها همچنین به دنبال تطبیق ادبیات صنعت و فنبازار برای تسهیل در فعالیتهای اقتصادی و تجاری هستند.
صدرخانلو از فعالان صنعت، فناوری، علمی و شرکتهای دانشبنیان خواست تا عرصه را برای فعالیت واسطهها بهمنظور اتصال عرضه و تقاضای فناوری باز گذارند.
رئیس شبکه فنبازار ملی ایران مطرح کرد
تقاضای صنعتی گاز، بهترین فرصت برای طرح ایدههای خلاقانه
کسب و کار نیوز: رئیس شبکه فن بازار ملی ایران، صنعت و دانشگاه را ارکان مهم عرضه و تقاضای علمی - صنعتی در جامعه خواند و گفت: برگزاری رویداد تقاضای صنعتی شرکت ملی گاز ایران فرصتی برای ارائه طرحها و ایدههای خلاقانه شرکتهای دانشبنیان است.