صفحه اصلی / اقتصادی / انرژی / وضع شهرک‌های مسکونی شرکت نفت و گاز شرق بهبود می‌یابد
وضع شهرک‌های مسکونی شرکت نفت و گاز شرق بهبود می‌یابد

مدیر منابع انسانی شرکت ملی نفت ایران:

وضع شهرک‌های مسکونی شرکت نفت و گاز شرق بهبود می‌یابد

کسب و کار نیوز :مدیر منابع انسانی شرکت ملی نفت ایران گفت: بهبود وضع شهرک‌های مسکونی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز شرق در دستور کار قرار دارد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از شانا, ناصر مولایی در نشستی مشترک با برخی مدیران ارشد شرکت ملی نفت ایران که به میزبانی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز شرق برگزار شد، افزود: افزایش تسهیلات، بهبود خدمات رفاهی و اجتماعی و تلاش برای حفظ سرمایه انسانی به ویژه نیروهای انسانی شاغل در بخش عملیاتی از جمله اهدافی است که در حوزه منابع انسانی در سطح شرکت ملی نفت ایران دنبال می‌شود و این شرکت با همکاری مدیریت شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، این مهم را در زیرمجموعه‌های نفت مناطق مرکزی از جمله در شرکت بهره‌برداری نفت و گاز شرق نیز پیگیری می‌کند.
وی ادامه داد: بهبود وضعیت شهرک‌های مسکونی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز شرق از جمله مواردی است که برنامه‌ریزی‌های لازم برای آن انجام شده و در دست اقدام قرار گرفته است.
به گزارش شانا، در شهرستان سرخس، شهرک نفت شهید تندگویان و شهرک نفت شهید باهنر برای سکونت کارکنان شرکت بهره‌برداری نفت و گاز شرق در نظر گرفته شده است که کمبود امکانات رفاهی و امکانات مناسب سخت‌افزاری و نرم‌افزاری مناسب برای سکونت خانواده‌ها در سرخس، از جمله تنگناهای پیش روی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز شرق در اسکان خانواده‌ها به شمار می‌رود.

همچنین مطالعه کنید:

تزریق ۵۰۰۰ میلیارد نقدینگی به بورس انرژی

به گزارش کسب و کار نیوز ، مصطفی رجبی مشهدی با بیان اینکه این اقدام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.