صفحه اصلی / استان ها / البرز به سهم بیشتری از آب سدهای کرج و طالقان نیاز دارد
البرز به سهم بیشتری از آب سدهای کرج و طالقان نیاز دارد

معاون استاندار البرز:

البرز به سهم بیشتری از آب سدهای کرج و طالقان نیاز دارد

کسب و کار نیوز :‌معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: مساله تخصیص منابع آبی و افزایش سهم استان البرز از سد طالقان و سد کرج یکی از اولویت‌های مورد تاکید استاندار است که باید با پیگیری‌های مستمر و مجدانه این امر مهم به نتیجه مطلوب برسد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, علی درویش پور در نشست با شرکت آب و فاضلاب استان البرز گفت: با وجود محدودیت منابع آبی در سطح کشور باید نسبت به جلوگیری از هدر رفت این منابع مهم و استراتژیک و همچنین پیشگیری از مشکل آلودگی آن اهتمام داشته باشیم.
وی افزود: خوشبختانه در چند سال اخیر با سیاست‌های اعمال شده توسط دولت تدبیر و امید در بحث منابع آبی تجدید پذیر اقدامات قابل ملاحظه‌ای صورت گرفته است.
درویش پور گفت: توجه ویژه به مدیریت منابع آبی لازمه رشد و شکوفایی استان است، چراکه منابع آب به عنوان یکی از اساسی‌ترین و کلیدی‌ترین ارکان توسعه پایدار محسوب می‌شود.
وی عنوان کرد: مساله تخصیص منابع آبی و افزایش سهم استان البرز از سد طالقان و سد کرج یکی از اولویت‌های مورد تاکید استاندار است که باید با پیگیری‌های مستمر و مجدانه این امر مهم به نتیجه مطلوب برسد.
این مسئول با بیان اینکه اصلاح الگوی مصرف آب در البرز ضرورت دارد، گفت: برنامه ریزی‌های خلاقانه در امر فرهنگ‌سازی مصرف بهینه آب باید با جدیت در دستور کار قرار گیرد.
وی در پایان عنوان کرد: باید قدردان اقدامات و تلاش‌های مجدانه پرسنل شرکت آب و فاضلاب استان در مواجه با سیل اخیر در فروردین ماه، باشیم که جای امید است با همین روند، خدمت رسانی در راستای رضایتمندی شهروندان صورت پذیرد.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.