صفحه اصلی / سرخط خبرها / بازدید معاون وزیر صنعت از شرکت فنرسازی زر گلپایگان

باهدف بررسي امكانات و توانمندي‌ها صورت گرفت

بازدید معاون وزیر صنعت از شرکت فنرسازی زر گلپایگان

کسب و کار نیوز: معاون امور صنايع وزارت صنعت، معدن و تجارت از خطوط توليد فنرسازي زر گلپايگان از شركت‌هاي زيرمجموعه گروه خودروسازي سايپا بازديد كرد و در جريان فعاليت‌هاي اين واحد توليدي قرار گرفت.

 به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از سایپانیوز، در بازدید دکتر فرشاد مقیمی و هیأت همراه که با حضور علی بختیار نماینده گلپایگان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار گلپایگان و برخی دیگر از مسئولان این شهرستان برگزار شد، معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت با حضور در خطوط تولید فنرسازی زر، فرایند تولید محصولات این شرکت را مورد بررسی قرار داد.

تأمین مواد اولیه مورد نیاز تولید، داخلی‌سازی دستگاه‌ها، تجهیزات و ماشین‌آلات مورد استفاده در شرکت، راه‌اندازی شیفت دوم کاری و اصلاح قراردادهای تأمین قطعات مورد نیاز مشتریان از جمله موارد دیگری بود که در این بازدید مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

گروه فنرسازی زر از شرکت‌های زیرمجموعه گروه خودروسازی سایپا به‌عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده فنر مورد نیاز محصولات خودرویی در کشور محسوب می‌شود و دارای سه کارخانه تولیدی در تهران، گلپایگان و استان سیستان و بلوچستان است.

در پویش ملی بومی‌سازی قطعات خودرو قرار است ظرفیت‌های موجود در شرکت‌های داخلی جهت طراحی و ساخت قطعات مورد نیاز خودروسازان در سراسر کشور مورد بهره‌برداری و استفاده قرار گیرد.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.