صفحه اصلی / اصناف / تحلیل بازار طلا از زبان رئیس اتحادیه تهران
تحلیل بازار طلا از زبان رئیس اتحادیه تهران

تحلیل بازار طلا از زبان رئیس اتحادیه تهران

مشترکان محترم، به دلیل پاره‌ای از ایرادات در متن خبر قبلی، لطفا از متن زیر استفاده کنید: بررسی‌ها نشان از آن دارد که در روزهای گذشته قیمت‌ها در بازار طلا و سکه روند کاهشی داشته و از سوی دیگر میزان داد و ستد تا حدودی رشد کرده است.

به گزارش کسب و کار نیوز، ابراهیم محمدولی – رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: در چند روز اخیر قیمت طلا و سکه روند کاهشی داشته و امروز نیز قیمت‌های اعلامی تا حدودی به قیمت‌های روز گذشته نزدیک و بازار متأثر از قیمت‌های گذشته بود. وی ادامه داد: عملکرد کشورها در زمینه روابط بین‌المللی و تصمیمات آن‌ها در بعد سیاسی تأثیر قابل توجهی بر نرخ جهانی طلا، ارز و میزان داد و ستدهای اقتصادی دارد که با توجه به سیاست‌های داخلی کشور، بازار به صورت آرام و روزانه به سمت آرامش حرکت می‌کند.

محمدولی یادآور شد: آرامش نسبی در بازار حاکم است که این آرامش بر میزان داد و ستد و تصمیم گیری‌هایاقتصادی فعالان و مشتریان بازار طلا و سکه تأثیرگذار بوده است، اما بررسی دقیق میزان داد و ستد در پی سفر آبه به ایران نیازمند وقت و کار کارشناسی است. رئیس اتحادیه طلا و جواهر معتقد است سفر آبه به ایران بر بازار طلا و سکه تأثیرگذار و یکی از دلایل افزایش میزان داد و ستد در این بازار بوده است.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.