صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / از مدال آوران و قهرمانان ورزش باشگاه هما تقدیر شد
از مدال آوران و قهرمانان ورزش باشگاه هما تقدیر شد

با حضور هادی ساعی کریم باقری مربی

از مدال آوران و قهرمانان ورزش باشگاه هما تقدیر شد

کسب و کار نیوز: علیرضا بابایی رئیس باشگاه هما در مراسم تقدیر از مدال آوران و قهرمانان ورزش این باشگاه گفت: روزهای خوبی برای ورزش هما پیش بینی می‌کنم.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, علیرضا بابایی رئیس باشگاه هما درباره این مراسم اظهار کرد: خلبان زنگنه مدیر عامل هما خیلی زودتر از همیشه و پیش بینی به بازدید باشگاه و جمع ورزشی‌ها آمدند و انصافاً جامعه ورزش هما را به احیا مجدد آن خوشبین کردند. جای تشکر دارد که قدیمی ترین باشگاه کشور در رأس، صاحب مدیری ورزش دوست و با وسعت دید شده است.
وی افزود: طی بازدید مدیر عامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از مجموعه ورزشی هما وی به اتفاق کریم باقری، هادی ساعی، حمید علیدوستی، هادی نراقی، از قهرمانان و مدال آوران ورزش هما در مسابقات داخلی و خارجی تقدیر و تشکر کرد. همچنین در این برنامه و برای پیوستن ورزش هما به طرح سه شنبه‌های بدون خودرو و حمایت‌های محیط زیستی چند دستگاه دو چرخه از سوی مدیر عامل به باشگاه اهدا شد.
بابایی یادآور شد: علاوه بر معاونین و پرسنل و قهرمانان هما در مسابقات کارکنان دولت جمعی از پیشکسوتان بزرگ این باشگاه مثل حمید علیدوستی، هادی نراقی، خورشیدی، محمد توانایی، علیرضا عزیزی، هوشنگ نصیری نیز در این برنامه حضور داشتند. همچنین هادی ساعی و کریم باقری که به شدت مورد تشویق حضار قرار گرفته بودند در اهدا جوایز به مدیر عامل کمک کردند و از طرح زیبای محیط زیستی مجتمع فرهنگی ورزشی هما رونمایی کردند. هادی ساعی بخشی از موفقیت‌های ورزشی خود را مرهون و مدیون باشگاه ورزش کار ساز هما عنوان کرد و نقش این باشگاه را در ورزش مملکت غیر قابل انکار خواند.
بنا به این گزارش، در ادامه مراسم کلیپی از پویش حمایتی جامعه ورزش از هما پخش شد و به ابتکار باشگاه در کنار تجلیل از قهرمانان از یک همایی ورزشکار که با سرطان مبارزه کرده و از جانبازی که پا کامل ندارد و فتح قلعه می‌کند و سید همایی مشهور و قدیمی‌ترین لیدر فوتبال تجلیل شد.

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.