صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / با شایستگی بوسنی را شکست دادیم
با شایستگی بوسنی را شکست دادیم

مانچینی:

با شایستگی بوسنی را شکست دادیم

کسب و کار نیوز: سرمربی تیم‌ ‌ملی فوتبال ایتالیا از دلیل بازی ضعیف تیمش در نیمه نخست برابر بوسنی سخن به میان آورد. البته او در نهایت تاکید کرد که آتزوری با شایستگی پیروز بازی شد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, تیم‌ ‌ملی فوتبال ایتالیا در انتخابی یورو ۲۰۲۰ به مصاف بوسنی رفت و توانست با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسد.
مانچینی با وجود پیروزی که تیمش در این دیدار خانگی به دست آورد از عملکرد شاگردانش راضی نیست.
سرمربی تیم‌ ملی فوتبال ایتالیا در نشست خبری بعد از بازی، گفت‌: همه بازی‌ها سخت است به ویژه‌ اینکه در حال‌ حاضر پایان فصل است و بازیکنان واقعاً خسته هستند. بوسنی پر از بازیکنان با استعداد و جوان است و به همین خاطر پیش‌بینی می‌کردیم که بازی سختی پیش رو داشته باشیم.
او در ادامه صحبت‌های خود، اضافه کرد: در نیمه نخست بازی خوبی را به نمایش نگذاشتیم و اشتباه‌های زیادی داشتیم اما در نیمه دوم بهتر ظاهر شدیم. با یک گل عقب افتادیم و این کار ما را سخت کرد چرا که بوسنی در ضد حملات بسیار خوب است اما خوشبختانه در نیمه دوم همه چیز تغییر کرد و نه تنها گل تساوی را زدیم، بلکه برنده هم شدیم.
سرمربی تیم‌ ملی فوتبال ایتالیا در پایان، گفت‌: ایتالیا همواره تیمی بزرگ و با کیفیت بوده است. با شایستگی توانستیم در این دیدار به پیروزی برسیم و سه امتیاز ارزشمند را کسب کنیم. ما کمی خسته بودیم و این طبیعی بود.

همچنین مطالعه کنید:

فعالیت ۳ صندوق سرمایه‌گذاری چند بخشی در بازار سرمایه

به گزارش کسب و کار نیوز ، سیاوش پرویزی نژاد رئیس اداره امور صندوق‌های سرمایه‌گذاری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.