به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی بیمه ایران، سید محمد ناصر مبرقعی عضو هیات مدیره بیمه ایران با بیان این مطلب با اشاره به حسن نیت موسسان و نسلهای مختلف بیمه ایران، رمز ماندگاری این شرکت در فراز و فرود اقتصاد کشور را تعهد و تعصب کارکنان شرکت دانست و گفت: فرهنگ سازمانی که نزد کارکنان شرکت وجود دارد وجه تمایز این شرکت نسبت به سایر شرکت های بازرگانی شده است.
وی که در کارگاه تخصصی فروش بیمههای زندگی بیمه ایران در مرکز آموزشی، فرهنگی خزر آباد سخن میگفت، ادامه داد: توسعه بیمه های زندگی یکی از استراتژی های ضروری مدیران ارشد برای شرکت است که در قانون پنج ساله ششم نیز مکلف به اجرای آن شده ایم و از این رو و مدیرعامل و رئیس هیات مدیره بیمه ایران، سیاست های خود را در این زمینه با فعال ساختن شورای راهبردی تخصصی ابلاغ کرده است.
عضو هیأت مدیره بیمه ایران توجه به موضوعات و دغدغه های مطرح شده در جلسه با انجمن صنفی نمایندگان استان مازندران را از جمله برنامه های موجود در دستور پیش روی شورای راهبردی بیمههای زندگی دانست و داشتن پروتکل، اعتماد به جوانان، آماده به فعالیت در حوزه بیمههای عمر کنترل و نظارت مشفقانه و حمایتگرانه پرهیز از بازاریابی هیجانی، داشتن حد اعلای حسن نیت، در معرفی محصول مطابقت عینیت تعهدات مندرج در بیمه نامه با انتظارات بیمه گذار قبل از صدور بیمه نامه، شفافیت و صداقت را از عوامل توسعه پایدار و پیوسته بیمه های زندگی برشمرد و افزود: همگی بر این نکته قائلیم که بیمه های زندگی از لحاظ مبانی فنی و اصولی با بیمه های غیر زندگی تفاوت دارد و باید با توجه به این تفاوتها به نتیجه مورد انتظار در اهداف تعیین شده برسیم.
وی خاطرنشان نمود علاوه بر تفکیک ذخایر و حسابهای مربوط به حق بیمه های بیمه های عمر در مباحث بهره گیری از منابع مالی این رشته در بازار مالی بورس هم اقدامات خوبی صورت گرفته است.