صفحه اصلی / استان ها / انجام ایمن سازی روستاهای لرستان در کنار طرح‎های هادی و بازسازی
انجام ایمن سازی روستاهای لرستان در کنار طرح‎های هادی و بازسازی

مدیرکل بنیاد مسکن استان مطرح کرد

انجام ایمن سازی روستاهای لرستان در کنار طرح‎های هادی و بازسازی

کسب و کار نیوز: مدیرکل بنیاد مسکن لرستان گفت: بر اثر سیل خسارات عمده‎ای به زیرساخت‎های استان وارد شده است.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, مسعود رضایی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: بر اثر سیل فروردین ماه خسارات عمده‎ای به زیرساخت‌ها وارد شد.
وی تصریح کرد: قسمت‌های از جداول، زیرساخت‌ها، آسفالت، مسیرها و پل‌ها در روستاها تخریب شدند که اینها در اولویت دوم ما بودند چون اولویت اول ما اسکان مردم و سروسامان دادند آنها بود.
مدیرکل بنیاد مسکن لرستان خاطرنشان کرد: با توجه به استقرار ستادهای معین در استان کار برآورد خسارت و برآورد اجرایی کار و کارهای اصلاحی که برای زیرساخت‌های روستایی باید انجام شود و در دستور کار قرار دارد و تأمین مناسب اعتبار شده است.
رضایی اضافه کرد: قسمتی از کارهای زیرساختی توسط ستادهای معینی که در استان مستقر هستند به موازات کار بازسازی انجام می‌شود.
وی بیان کرد: قطعاً همزمان و همگام با کار بازسازی روستایی کار اصلاح زیرساخت‌ها اعم از جدول، آسفالت و… نیز انجام می‌شود و با پایان یافتن کار بازسازی دنبال این هستیم که زیرساخت‌ها نیز اجرا شده باشد.
مدیرکل بنیاد مسکن لرستان ادامه داد: عمدتاً روستاهای که دچار سیل شدند مسیرهای زیرسازی آنها از بین رفته است و گسترده کار بنیاد مسکن در روستاهای بالای ۲۰ خانوار است.
رضایی اظهار کرد: در این قسمت بازسازی که درگیر آن هستیم روستاهای شهرستان چگنی، پلدختر و قسمتی در شهرستان خرم‎آباد است و در شهرستان‌های دیگر مانند نورآباد، الیگودرز و ازنا نیز بحث رانش‌ها در کنار آنها داریم که باید این موضوعات را نیز حل کنیم.
وی گفت: کارهای ایمن سازی در برخی از روستاها در کنار طرح‌های هادی و بازسازی انجام می‌شود.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.