صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / پاداش مربیان بازیهای آسیایی برای رئیس، دبیر و سخنگوی فدراسیون دوومیدانی
پاداش مربیان بازیهای آسیایی برای رئیس، دبیر و سخنگوی فدراسیون دوومیدانی

پاداش مربیان بازیهای آسیایی برای رئیس، دبیر و سخنگوی فدراسیون دوومیدانی

کسب و کار نیوز :مجید کیهانی، هاشم صیامی و تیمور غیاثی در لیست فدراسیون دوومیدانی برای دریافت پاداش مربیان در بازیهای آسیایی جاکارتا قرار داشتند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, در مراسم تجلیل از قهرمانان بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی که توسط وزارت ورزش و جوانان و با حضور رئیس جمهور برگزار شد به جز احسان حدادی (طلای پرتاب دیسک بازی‌های آسیایی)، حسین کیهانی (طلای سه هزار متر با مانع) و امیر مرادی (نقره دوی ۸۰۰ متر) چهار نفر دیگر نیز شامل پاداش شدند. مجید کیهانی رئیس فدراسیون، هاشم صیامی دبیر فدراسیون، تیمور غیاثی سخنگوی فدراسیون و سجاد مرادی مربی تیم ملی نفراتی هستند که نام آنها برای دریافت پاداش بازی‌های آسیایی به عنوان مربی رد شده است.
هرچند که وزارت ورزش در کنار تجلیل از ورزشکاران مدال آور از مربیان آنها نیز تجلیل می‌کند اما به نظر می‌رسد افرادی در این فدراسیون پاداش گرفته اند که مربیگری هیچ ورزشکاری را به عهده ندارند. مربی احسان حدادی که ایرانی نیست و مشمول این پاداش نمی‌شود. مربی کیهانی و مرادی نیز سجاد مرادی است که نام او در میان تجلیل شدگان قرار دارد.
اما نکته عجیب تعلق گرفتن این پاداش به رئیس، دبیر و سخنگوی فدراسیون است. البته گفته می‌شود که رئیس فدراسیون به عنوان سرپرست تیم این پاداش را گرفته و تیمور غیاثی به عنوان سرمربی و هاشم صیامی به عنوان مربی مشمول این پاداش شده‌اند. این در حالی است که مربیان دیگری در این رشته هستند که ورزشکارانشان توانسته بودند عازم جاکارتا شوند اما معمولاً سهمی در اعزام به جاکارتا یا پاداش آن نداشتند.
تیمور غیاثی سخنگوی فدراسیون دوومیدانی در گفت و گو با ایسنا در پاسخ به این سوال که در جلسه تجلیل از قهرمانان آیا به عنوان مربی پاداش گرفته است، اظهار کرد: بله اسم مان بود اما هنوز پاداشی نگرفته ایم. هنوز یک ریال هم به دستمان نرسیده است، اما اسم ما رد شده بود.
وی در پاسخ به این سوال که به جز شما نام چه افراد دیگری برای گرفتن پاداش وزارت ورزش و جوانان رد شده است گفت: اسامی کادر فنی که به جاکارتا اعزام شد رد شده است. این طبق قانون و آئین نامه است که هر ساله انجام می‌شود. نام رئیس فدراسیون به عنوان سرپرست، سجاد مرادی و هاشم صیامی به عنوان مربی نیز رد شده است. این روال آئین نامه است اما هنوز هیچ خبری از خود پاداش نیست. خدا لطف کند ببینیم چه می‌شود. بعد از ۵۰ سال می‌خواهند لطفی کنند، حال ریال بدهند یا چیز دیگر، مشخص نیست.
سخنگوی فدراسیون دوومیدانی در پاسخ به این سوال که آیا مبلغ پاداش برای مربیان ۱۴۴ میلیون و برای رئیس فدراسیون ۶۰ میلیون تومان بوده، گفت: ۱۴۴ میلیون به من؟ اگر این مبلغ باشد که حاضرم ۴۴ میلیون را به من بدهند و ۱۰۰ میلیون برای خودشان! این شایعات را پخش می‌کنند تا ما را اذیت کنند.
او در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود تنها نام غیاثی، صیامی و کیهانی در میان لیست پاداش بگیران دیده شده گفت: نخیر سجاد مرادی که اصل کاری است. پاداش او بالای ۵۰ تا ۶۰ سکه باید باشد چون شاگردانش دو مدال گرفتند. مبلغ پاداش بر اساس آئین نامه است. پارتی بازی که نمی‌کنند، وزارت ورزش که ما را نمی‌شناسد.
وی در پایان گفت: من به عنوان سرمربی به جاکارتا رفته بودم و صیامی نیز به عنوان مربی آمده بود. همه رئیس فدراسیون‌ها هم که باید به اجبار در بازی‌های آسیایی می‌بودند.
هاشم صیامی دبیر فدراسیون دوومیدانی نیز در گفت و گو با ایسنا، در مورد مبلغ پاداش وزارت ورزش گفت: به ما هنوز مبلغ را نگفتند. من می‌خواهم اگر پاداش را گرفتم نصف بیشتر آن را به مربیان شهرستانی و کارمندان و کارگرانی که در مجموعه آفتاب انقلاب کار می‌کنند بدهم. بالاخره آنها هم زحمت کشیدند.
وی در پاسخ به این سوال که آیا مبلغ آن زیاد است گفت: نمی دانم هنوز به ما چیزی نگفتند. قبلاً که خوب پاداش می‌دادند. به مربیان ۸۰ سکه یا ۷۰ سکه می‌دادند. این بار ببینیم شانس ما چقدر می‌دهند. در جلسه هم که نبودم. چهار نفر بودیم که پاداش را گرفتیم، من، غیاثی، کیهانی و سجاد مرادی.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.