صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / وضعیت خطرناک شاهین بوشهر از نگاه سرمربی
وضعیت خطرناک شاهین بوشهر از نگاه سرمربی

وضعیت خطرناک شاهین بوشهر از نگاه سرمربی

کسب و کار نیوز :سرمربی شاهین شهرداری بوشهر می‌گوید زمانی زیادی این تیم برای آماده‌سازی از دست داده است و تیم باید به نوعی از صفر کار خود را آغاز کند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, بعد از صعود شاهین شهرداری بوشهر به لیگ برتر حواشی زیادی حول این تیم قرار گرفت و مشکلات زیرساختی و تیم‌داری در این باشگاه موجب شده که شاهین تا اینجای کار، در فصل نقل و انتقالات نه بازیکنی به خدمت بگیرد و نه وضعیت مدیریتی این باشگاه بعد از استعفای مهدی واعظی به طور واضح مشخص شود.
در همین رابطه عبدالله ویسی سرمربی شاهین شهرداری بوشهر درباره وضعیت باشگاه اظهار کرد: شاهین بوشهر حتی اگر بلافاصله بعد از اتمام لیگ و استراحت ۱۰ روزه هم کارش را آغاز می‌کرد باز هم دیر بود. وضعیت باشگاه بسیار خطرناک است و تا اینجای کار هم سازمان لیگ برای تأیید زیرساخت‌های تیم و تأیید زمین شاهین به باشگاه مراجعه نکرده است. آن بحث تیم‌داری شهرداری هم که حاشیه‌هایی به دنبال داشت نیز در حال بررسی است و قرار است برای باشگاه یک اسپانسر خوب بیاید تا اتفاقات بهتری برای باشگاه رقم بخورد.
او ادامه داد: ما حدود ۵ بازیکن خوب خودمان را از دست دادیم و چند بازیکن خوب دیگر تیم هم از شاهین می‌روند و ما باید به نوعی از صفر شروع کنیم. الان هم با توجه به وضعیت باشگاه کسی رغبت ندارد به شاهین بیاید و به خاطر شرایط باشگاه، شاید شاهین برای یک بازیکن آزاد، انتخاب آخر باشد و با توجه به این مساله بازیکنان بومی در وهله اول باید مد نظر ما قرار بگیرند.
ویسی افزود: امید هست که شرایط بهتر شود. اگر مشکلی نباشد می‌خواهیم از این کار خود را آغاز کنیم. ما طبق برنامه‌ای که به باشگاه دادیم، یک یا چند اردو در مناطق مختلف برگزار کنیم اما مناطقی که مد نظر ماست در حال پر شدن توسط تیم‌های دیگر است و این مساله کار ما را سخت می‌کند. امیدوارم مسئولان هر چه سریع‌تر به فکر باشگاه باشند چون پشیمانی‌اش در آخر برای خودشان است.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.