صفحه اصلی / سیاسی / دولت / روحانی: در برجام کسی نمی‌تواند به ایران ایراد بگیرد
روحانی: در برجام کسی نمی‌تواند به ایران ایراد بگیرد

روحانی: در برجام کسی نمی‌تواند به ایران ایراد بگیرد

کسب و کار نیوز: رئیس‌جمهور گفت: در برجام نه تنها ما تعهد را نشکستیم و هیچ کس امروز نمی تواند نسبت به راه ملت، دولت و نظام ایران ایراد بگیرد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از فارس،  حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور در جلسه هیأت دولت اظهار کرد: به شما مردم ایران می گویم که ظرفیت فشار به پایان رسیده است، یعنی هرچه آمریکا می خواست بر مردم ما فشار بیاورد، به اوجش رسید و از امروز به بعد این تهدید و فشار ظرفیتش را از دست خواهد داد و تخلیه خواهد شد.

وی افزود:‌امروز مردم ما از شش ماه و یک سال پیش آرامش بهتری دارند و نسبت به آینده کشور امیدوارترند.

رئیس جمهور تصریح کرد: مسئولان کشور امروز نظر متحد و واحدی دارند، یعنی اگر مقام خارجی و بلندپایه وارد کشور شود، اگر با وزیر خارجه، رئیس جمهور و حتی فرصتی پیش بیاید با مقام معظم رهبری دیدار داشته باشند،کلام، و راه یکی بوده و نظرات عین هم است. امروز علاوه بر مسئولان رده بالا بنظرم همه مردم و فرهیختگان جامعه یک نظر واحدی دارند و همه می دانند مقصر اصلی آمریکاست و هیچ کس در ایران نسبت به این موضوع تردیدی ندارد.

وی بیان کرد:‌ممکن بود ما در مسأله برجام اقداماتی را آغاز کنیم و کسی تردید می کرد که شما شروع کردید و تهعد را شکستید ولی نه تنها ما تعهد را نشکستیم، بلکه یکسال صبر کامل( صبر ۱۰۰ درصدی) داشتیم و این صبر نشان داد که ما با تدبیر عمل می کنیم و هیچ کس امروز نمی تواند نسبت به راه ملت ایران و دولت ایران و نظام ایران ایراد بگیرد.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.