صفحه اصلی / استان ها / ۱۰ درصد از جمعیت اردستان مجرد هستند
۱۰ درصد از جمعیت اردستان مجرد هستند

فرماندار اردستان:

۱۰ درصد از جمعیت اردستان مجرد هستند

کسب و کار نیوز:فرماندار شهرستان اردستان گفت: 10 درصد از جمعیت شهرستان اردستان که جوانان بین 18 تا 29 سال هستند مجرد هستند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, حمیدرضا تأملی عصر روز گذشته (دوشنبه) در جلسه کارگروه اجتماعی فرهنگی شهرستان در فرمانداری اردستان با بیان اینکه ۴ هزار و ۲۲۱ نفر از جمعیت جوان بین ۱۸تا ۲۹ سال شهرستان اردستان مجرد هستند، اظهار کرد: از این تعداد ۱۳۳۰نفر دختر و ۲۸۹۱نفر پسر هستند.
وی افزود: افزایش ازدواج، کاهش طلاق، افزایش نشاط اجتماعی، مقابله با اختلالات روان‌پزشکی و آموزش و پیش‌گیری از اولویت‌های کاری کارگروه فرهنگی و اجتماعی شهرستان است که این اولویت‌ها به دستگاه‌های مشخصی ابلاغ و از تمام ظرفیت‌های شهرستان در جهت تدوین راهبرد و تحقق آن‌ها استفاده می‌شود.
فرماندار اردستان خواستار بررسی مسائل و موضوعات در جلسات تخصصی و سپس طرح در کارگروه اجتماعی- فرهنگی شد و گفت: در سال گذشته تنها اقدام مثبت این کارگروه موضوع راه‌اندازی اورژانس اجتماعی در شهرستان بود و به جز آن عملاً کار خاصی صورت نگرفته است.
تأملی با بیان اینکه در مواقعی این‌طور احساس می‌شود که جلسات فرمانداری محل دید و بازدید روسای ادارات است و این نگاه اشتباهی است که در اداره جلسات وجود داد، تصریح کرد: خیلی تلاش کردیم یک نگاه مهندسی به جلسات بدهیم و در زمانی که ما مردم را توصیه می‌کنیم به اینکه حتی در حوزه پیگیری مطالبات خودآگاهی پیدا کنند که چه مطالبه‌ای را باید مطرح کنند، باید در سطح مدیران و مسئولان شهرستان هم به این واقعیت برسیم و ما واقعاً مجاز نیستیم در خصوص هر موضوعی اظهار نظر کنیم.
وی خاطرنشان کرد: در بسیاری از مسائل شاید اطلاعات افراد عادی جامعه به لحاظ تخصصی از بعضی از افراد جلسه بالاتر باشد.

همچنین مطالعه کنید:

پرداخت ارز اربعین امسال به صورت دینار

به گزارش کسب و کار نیوز ، محمدرضا فرزین رئیس‌کل بانک مرکزی پس از شرکت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.