صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / پیشنهاد آذربایجان به زهرا نعمتی برای تغییر تابعیت جدی نبود
پیشنهاد آذربایجان به زهرا نعمتی برای تغییر تابعیت جدی نبود

واکنش رئیس فدراسیون تیروکمان به شایعات اخیر

پیشنهاد آذربایجان به زهرا نعمتی برای تغییر تابعیت جدی نبود

کسب و کار نیوز :رئیس فدراسیون تیروکمان درباره شایعه پیشنهاد جمهوری آذربایجان به زهرا نعمتی گفت: پیشنهاد آذربایجان به زهرا نعمتی یک پیشنهاد غیررسمی و تنها در حد یک مذاکره معمولی بود که زهرا نعمتی به خاطر عرق ملی به کشورش واکنش مثبتی به آن نداشت.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, غلامرضا شعبانی بهار اظهار کرد: در حاشیه مسابقات تیروکمان قهرمانی معلولان جهان در هلند، یکی از اعضای کادر فنی آذربایجان پیشنهادی غیررسمی و در حد صحبت معمولی به زهرا نعمتی برای پیوستن به تیم تیروکمان معلولان آذربایجان و کمک به این تیم کرده بود که وی به خاطر عرق ملی به کشورش در برابر این پیشنهاد پاسخ مثبتی نداده بود.
وی گفت: این پیشنهاد زمانی رسمیت پیدا می‌کند که رئیس فدراسیون آذربایجان با من در آنجا وارد مذاکره می‌شد و درخواست رسمی از من می‌کرد و در نهایت قراردادی رد و بدل می‌شد، در حالی که پیشنهاد به نعمتی تنها در حد مذاکره معمولی در حاشیه مسابقات بود.
رئیس فدراسیون تیروکمان در پایان تصریح کرد: نعمتی از قهرمانان ارزنده کشور است و به خاطر عرق ملی که به تیروکمان ایران دارد، به این گونه مسائل توجه نمی‌کند و تنها هدفش کسب سهمیه بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو است. ما نیز برای دستیابی به این هدف تا حد امکان از او حمایت خواهیم کرد. حال اینکه در هلند موفق به کسب این موفقیت شود یا در تورنمنت دیگر فرقی نمی‌کند. او یکی از سرمایه‌های ورزش کشور ماست و برای او برنامه‌های زیادی داریم تا به هدفش برسد.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.