صفحه اصلی / اجتماعی / جامعه و شهری / ارائه نیازهای فناورانه و نوآورانه شهرداری تهران در حوزه آتش نشانی و خدمات ایمنی
ارائه نیازهای فناورانه و نوآورانه شهرداری تهران در حوزه آتش نشانی و خدمات ایمنی

در حاشیه نمایشگاه بین المللی اینوتکس ۲۰۱۹ برگزار می شود

ارائه نیازهای فناورانه و نوآورانه شهرداری تهران در حوزه آتش نشانی و خدمات ایمنی

کسب و کار نیوز: رویداد نوآورانه آتش نشانی و خدمات ایمنی که دومین دوره از سلسله رویدادهای ارائه نیازهای فناورانه و نوآورانه شهرداری تهران (InnoTehran) است در روز سه‌شنبه، 21 خرداد ماه برگزار می‌شود.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان فاوای شهرداری تهران، رویداد InnoTehran توسط این سازمان و با همکاری سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی و صندوق نوآوری و شکوفایی و همزمان با نمایشگاه اینوتکس ۲۰۱۹ در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.
موضوع اصلی این برنامه که از ساعت ۱۲ ظهر در سالن خلیج فارس نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود، «ارائه نیازهای فناورانه و نوآورانه شهرداری تهران در حوزه آتش نشانی و خدمات ایمنی» خواهد بود.
آموزش‌های شهروندی، آموزش‌های تخصصی، شبیه سازها AR و VR و پیشگیری از وقوع حریق از مهم‌ترین رویکردهای برگزاری این رویداد است.
این رویداد دومین همایش از سلسله رویدادهای Reverse Pitch است که توسط مرکز و دبیرخانه تهران هوشمند در مجموعه شهرداری تهران برای پاسخگویی به نیازهای فناورانه زیرمجموعه‌های مدیریت شهری برنامه ریزی و اجرا می‌شود.
گفتنی است محور نخستین رویدادInnoTehran، حوزه مدیریت پسماند شهری بود که در پی برگزاری موفق آن از شرکت‌های فناور و دانش بنیان دعوت شد تا طرح‌های نوآورانه خود را در آن حوزه به دبیرخانه و مرکز تهران هوشمند ارسال کنند.
لازم به ذکر است، تمامی شرکت‌های دانش بنیان، فناور و خلاق، اعضای نظام صنفی رایانه‌ای، پژوهشگران، فناوران و استارتاپ‌های علاقمند می‌توانند با مراجعه به نشانی (INOTEX.COM) و انجام ثبت نام در این رویداد شرکت کنند.
علاقمندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌های ۶۳-۸۸۳۹۸۵۴۳ تماس حاصل کنند.

همچنین مطالعه کنید:

تعیین قیمت بلیت اتوبوس برای نوروز به‌ تعویق افتاد

به گزارش کسب و کار نیوز، احمد رضا عامری رئیس اتحادیه تعاونی‌های مسافربری گفت: روز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.