صفحه اصلی / استان ها / فعالیت تنها ۲۰ درصد ظرفیت چابهار
فعالیت تنها ۲۰ درصد ظرفیت چابهار

فعالیت تنها ۲۰ درصد ظرفیت چابهار

کسب و کار نیوز: معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: سیستان و بلوچستان مملو از ظرفیت های نهفته و غیر فعال است و چابهار به طور ویژه برای کل کشور یک ظرفیت مهم و خاص به شمار می‌آید.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, علی زینی وند در جلسه بررسی وضعیت بازارچه مرزی ریمدان در چابهار بیان کرد: طبق مطالعات بعمل آمده تا کنون تنها ۲۰ درصد ظرفیت های چابهار فعال شده است.
زینی وند گفت: در شرایط کنونی که کشور در مسائل اقتصادی دچار چالش است؛ با فعال شدن این ظرفیت های نهفته از جمله گردشگری در چابهار می‌توانیم از این شرایط عبور کنیم .
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خاطرنشان کرد: اولین مولفه برای به فعلیت رساندن این قابلیت‌ها همکاری و تلاش خود مردم محلی در راستای تغییر چهره شناخته شده قبلی و تامین امنیت منطقه است.
وی افزود: رونق توسعه منطقه در حوزه گردشگری وابسته به تامین زیرساخت‌های مورد نیاز است که در این بخش هم نیازمند سرمایه گذاری و همکاری مردم هستیم .
این مقام مسئول تصریح کرد: ایجاد هر بازارچه برابر با تحول در توسعه و آینده مردم آن منطقه است و این مشاغل پرخطر و غیر پایدار که شبهه قانون گریزی نیز دارند شایسته و در خور شأن این مردم مرزدار و غیور نمی باشد.
معاون سیاسی اجتماعی استاندار بیان داشت: با وجود مشکلات اعتباری و بودجه‌ای کشور هم اکنون اعتبارات هزاران میلیارد تومانی در بخشهای مختلف از جمله راه آهن، گاز و طرح های مشارکتی بنیاد برکت به استان تزریق می‌شود که امیدواریم با همکاری خود مردم ، منجر به توسعه استان شود.
معاون استاندارد در پایان خاطرنشان کرد: با وجود این همه قابلیت در چابهار، به شرط همکاری مردم، ظرفیت هایی از جمله دریای زیبا، مناطق بکر گردشگری، مزارع و باغات موز و سایر ظرفیت‌های بی‌نظیر، این منطقه را به قلب توسعه کشور تبدیل خواهد کرد.

همچنین مطالعه کنید:

قیمت پیاز با مدیریت صادرات متعادل می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، اسداله کارگر گفت: بررسی ها نشان می دهد که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.