صفحه اصلی / اجتماعی / جامعه و شهری / تأمین ۸۰ درصد درآمد شهر تهران در معاونت شهرسازی
تأمین ۸۰ درصد درآمد شهر تهران در معاونت شهرسازی

تأمین ۸۰ درصد درآمد شهر تهران در معاونت شهرسازی

کسب و کار نیوز: عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران با اشاره به اینکه 80 درصد درآمد شهر تهران در معاونت شهرسازی تحقق می‌یابد؛ گفت:‌اما در حوزه ساختاری این معاونت تغییری برای بهبود ایجاد نشده است.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از فارس، زهرا نژادبهرام در جلسه شورای شهر تهران با طرح سوالاتی از معاون شهرسازی شهرداری که در جلسه امروز در شورا حضور داشت،‌اظهار داشت: اقدامات جدی در بافت فرسوده انجام شده و بودجه آن چندین برابر شده است ولی در گزارش معاونت شهرسازی به آن اشاره‌ای نشد و لازم است در این زمینه توضیحاتی ارائه شود.

وی افزود: موضوع حریم یکی از جدی‌ترین مسائل را در پایتخت دارد علیرغم این مسئله که همه ابلاغیه‌ها در این زمینه در نظر گرفته شده ولی شهر تهران دچار مشکل است و عملا نگه‌ دارندگی در این زمینه وجود ندارد.

عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران در ادامه با تأکید بر اینکه ۸۰ درصد درآمد شهر تهران را معاونت شهرسازی ایجاد می‌کند، گفت:‌یک سوال مطرح است که چرا با این وجود در حوزه ساختاری معاونت شهرداری نمی‌تواند انقلابی برای بهبود ایجاد کند.

نژادبهرام خاطرنشان کرد: کمیته نما و مناطق تشکیل شده ولی ساختارشان نامشخص است که باید نتیجه آن مشخص شود همچنین برنامه‌های آینده شهرسازی امروز مطرح نشد که باید این موضوعات هر چه بیشتر در گزارشات آینده مدنظر قرار گیرد.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.