صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / برای تفنگ به مربی خارجی فکر نمی‌کنیم
برای تفنگ به مربی خارجی فکر نمی‌کنیم

رئیس فدراسیون تیراندازی:

برای تفنگ به مربی خارجی فکر نمی‌کنیم

کسب و کار نیوز: رئیس فدراسیون تیراندازی می‌گوید که یک سهمیه المپیک در برابر تعداد قهرمانان این رشته کافی نیست و باید به تعداد سهمیه‌ها اضافه شود.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, علی دادگر رئیس فدراسیون تیراندازی در پاسخ به این سوال که تیراندازان در جام جهانی مونیخ نتوانستند به سهمیه المپیک برسند و تاکنون تنها یک سهمیه در این رشته کسب شده است، اظهار کرد: دو رویداد دیگر برای کسب سهمیه در رشته تفنگ و تپانچه و دو مسابقه هم برای رشته اهداف پروازی پیش رو داریم. ان شاءالله باید سهمیه‌ها اضافه شود. آن یک سهمیه در برابر تعداد قهرمانانمان کافی نیست.
رئیس فدراسیون تیراندازی گفت: در رویداد آخر که قهرمانی آسیا قطر است جای امیدواری برای کسب سهمیه المپیک زیاد است و امیدواریم که بیشترین سهمیه‌ها را آنجا بگیریم. در قهرمانی آسیا تعداد سهمیه‌ها زیاد است و نزدیک به ۳۸ سهمیه در آن مسابقات بین آسیایی‌ها تقسیم می‌شود. تا آن موقع هم اغلب آسیایی‌ها در مسابقات قبل سهمیه خود را گرفته‌اند و از گردونه خارج می‌شوند و چون تعداد سهمیه‌ها هم زیاد است بیشترین امیدواری را داریم که تعداد سهمیه‌های ایران بیشتر شود.
دادگر در پاسخ به این سوال که با توجه به مشکلات مالی فدراسیون تیراندازی و کمبود مهمات برای تمرین تیراندازان آیا اردوی برون مرزی برای ورزشکاران در نظر گرفته شده است یا خیر گفت: مربیان هنوز درخواست اردوی برون مرزی نکرده‌اند اما ما تا مسابقات قطر یعنی آخرین روز مسابقات کسب سهمیه المپیک توکیو هیچ مشکلی در رابطه با فشنگ و مهمات و ساچمه نداریم. ما نیازهای اولیه خود را تا قهرمانی آسیا قطر به طور کلی تأمین کردیم و مشکلی از این لحاظ تیم‌های ما را تهدید نمی‌کند.
رئیس فدراسیون تیراندازی افزود: ما اخیراً با ارمنستان تفاهم نامه‌ای را امضا کردیم که پیش بینی شده در ایران و ارمنستان اردوهای مشترکی داشته باشیم. باز هم اردوی برون مرزی بستگی به نگاه مربیان دارد که پیشنهادهای آن‌ها چه باشد. ما به دنبال این هستیم که از تمامی ظرفیت‌ها برای کسب سهمیه المپیک استفاده کنیم.
او در پاسخ به این سوال که آیا برنامه‌ای برای جذب مربی خارجی برای رشته تفنگ ندارید گفت: نه از خانم هاشمی بهتر مگر داریم. تا زمانی که او هست به هیچ مربی خارجی فکر نمی‌کنیم.
رئیس فدراسیون در پایان در مورد پاداش وزارت ورزش به قهرمانان گفت: پاداشی که وزارت ورزش به قهرمانان داده را به آن‌ها اهدا می‌کنیم. این پول به حساب فدراسیون واریز شده و ما هم ان شاءالله آن را به ورزشکارمان پرداخت خواهیم کرد.

همچنین مطالعه کنید:

تزریق ۵۰۰۰ میلیارد نقدینگی به بورس انرژی

به گزارش کسب و کار نیوز ، مصطفی رجبی مشهدی با بیان اینکه این اقدام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.