صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / ایران – کره، عیار ویلموتس را تعیین می‌کند
ایران – کره، عیار ویلموتس را تعیین می‌کند

سایت کره‌ای نوشت:

ایران – کره، عیار ویلموتس را تعیین می‌کند

کسب و کار نیوز: سایت فوتبال مدیای کره جنوبی از دیدار دوستانه کره جنوبی و ایران به عنوان دیداری برای محک جدی مارک ویلموتس یاد کرد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, تیم ملی فوتبال ایران باید در دیداری دوستانه سه‌شنبه در حالی برابر کره جنوبی قرار گیرد که غایب بزرگ این دیدار سردار آزمون است. مهاجم ایرانی در صورت حضور در این دیدار می‌توانست تقابل جالبی با سون هیونگ مین داشته باشد ولی بازیکن ایرانی این دیدار را از دست داده است. او در انتخابی جام جهانی در تهران توانست دروازه کره جنوبی را باز کند.
دیدارهای تیم ملی کره جنوبی برابر ایران همیشه حساسیت بالایی داشته است و این دیدار نیز قطعاً حساسیت بالایی خواهد داشت و تماشاگران استقبال زیادی از این مسابقه خواهند کرد و احتمالاً تماشاگران زیادی به ورزشگاه بیایند. تیم ملی ایران نیز با حضور مهدی طارمی و علیرضا جهانبخش در خط حمله می‌توانند خط حمله خطرناکی را برابر کره جنوبی تشکیل دهند.
تیم ملی فوتبال ایران در اولین تجربه حضور مارک ویلموتس توانست با ۵ گل تیم ملی سوریه را شکست دهد. حالا ایران برابر تیمی قرار می‌گیرد که قدرت هجومی آن بسیار بیشتر از سوریه است. این دیدار می‌تواند عیار مارک ویلموتس را مشخص کند و نشان دهد او چه میزان کار در تیم ملی ایران نیاز است.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.