صفحه اصلی / استان ها / امسال بر اساس شرایط موجود تصمیم گرفته شود
امسال بر اساس شرایط موجود تصمیم گرفته شود

استاندار زنجان:

امسال بر اساس شرایط موجود تصمیم گرفته شود

کسب و کار نیوز: نماینده عالی دولت در استان زنجان گفت: در سال 98 برای اساس شرایط موجود تصمیم گرفته شود.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, فتح‌الله حقیقی در جلسه استانی شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان، اظهار کرد: به منظور پیگیری مشکلات بخش خصوصی، جلسه مشترکی با حضور نمایندگان و بانک‌ها برگزار خواهد شد.
این مسئول با اشاره به لزوم شناخت مشکلات بخش خصوصی، ادامه داد: به مسائل و مشکلات بخش خصوصی واقف‌ام و این موضوعات را به عناوین مختلف به وزیران منتقل کرده‌ام. همچنین نامه‌های مکتوب به دولت نوشته شده است تا مشکلات حل و فصل شود.
وی از تشکیل هیئت اندیشه‌ورز متشکل از افراد دانشگاهی، تجار، مدیران پای کار و … خبر داد و افزود: در این هیئت موضوعات مختلف بررسی می‌شود تا بتوان مشکلات موجود در استان را با اشرافیت بالا حل کرد.
حقیقی با بیان اینکه نکات مربوط به دولت و نکات مطروحه به نمایندگان و نیز ۱۸۹ تفویض اختیار محول شده به استانداران باید بررسی و به صورت کامل اجرایی شود، تصریح کرد: درباره خاک معدن انگوران نیز تاکید مدیریت استان بر مشخص شدن موضع بوده است تا هرچه زودتر مشکل آن حل شود.
نماینده عالی دولت در استان زنجان یادآور شد: برای انجام امور باید سال ۹۸ را در نظر بگیریم، چون در زمانی هستیم که استکبار به طرق مختلف به دنبال ضربه زدن به کشور است و البته برای دور زدن تحریم‌ها و خروج کشور از این وضعیت راهکارهای مختلفی در پیش گرفته شده و ما نیز در استان به دنبال برگزاری نمایشگاه تکنولوژی‌های نوین هستم.
وی یادآور شد: با برگزاری این نمایشگاه به دنبال این هستیم که برخی از تکنولوژی‌ها در معرض نمایش قرار دهیم تا اگر شرکت دانش بنیانی توانایی دارد نسبت به ساخت آن اقدام کند.
استاندار زنجان با اشاره به بحث پسماند روی، خاطرنشان کرد: در بحث پسماند روی در استان دو موضوع وجود دارد؛ یکی پسماندهای ایجادی است که مکان آن مشخص خواهد شد و دیگری تعیین تکلیف ۷ میلیون تن پسماند به نفع مردم زنجان است که این پسماند تعیین تکلیف خواهد شد، نه اینکه انتقال داده شود.

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.