صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / تاریخ‌سازی راموس در تیم ملی اسپانیا
تاریخ‌سازی راموس در تیم ملی اسپانیا

تاریخ‌سازی راموس در تیم ملی اسپانیا

کسب و کار نیوز:مدافع تیم ملی اسپانیا رکورد بیشترین پیروزی با تیم‌های ملی را به نام خود به ثبت رساند و تاریخ سازی کرد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, تیم ملی فوتبال اسپانیا در نخستین بازی‌اش در مرحله مقدماتی یورو ۲۰۲۰ توانست ۴ بر یک جزایر فارو را شکست دهد. سرخیو راموس که نخستین گل تیمش را در دقیقه ۵ به ثمر رساند توانست یک رکورد تاریخی به نام خود ثبت کند. کاپیتان لاروخا صد و بیست و دومین پیروزی‌اش را با تیم ملی اسپانیا جشن گرفت و پرافتخارترین بازیکن جهان در تاریخ بازی‌های ملی شد. راموس این رکورد را با انجام ۱۶۴ بازی به ثبت رساند. او بالاتر از ایکر کاسیاس با ۱۲۱ پیروزی در ۱۶۷ بازی قرار گرفت. در رتبه‌های بعدی، ژاوی هرناندس (۱۰۰ برد)، آندرس اینیستا (۹۶ برد)، احمد حسن (۹۵ برد)، لیلیان تورام (۹۴ برد) و کریستیانو رونالدو (۹۲ برد) دیده می‌شوند.
یکی از تاریخ‌هایی که راموس هرگز فراموش نخواهد کرد ۲۶ مارس ۲۰۰۵ است. او نخستین بازی‌اش را تنها در حالی که ۱۸ سال داشت برای تیم ملی برابر چین انجام داد. مدافع اسپانیایی ۱۴ سال بعد توانست پرافتخارترین بازیکن لاروخا شود.
راموس گل نخستش را به خوسه آنتونیو ریس تقدیم کرد (بازیکن اسپانیایی شنبه هفته گذشته به دلیل حادثه رانندگی جانش را از دست داد). او با ۱۹ گلی که برای لاروخا به ثمر رساند در رتبه دهمین بازیکن گلزن برتر تیم ملی اسپانیا قرار گرفت. میچل ۲۱ گل، سالیناس ۲۲ گل، بوتراگنیو و مورینتس ۲۷ گل، هیرو ۳۰ گل، سیلوا ۳۵ گل، تورس ۳۹ گل، رائول ۴۴ گل و داوید ویا با ۶۳ گل رتبه نهم تا یکم را به خود اختصاص داده‌اند.
تنها بازیکنی که می‌تواند به رکورد راموس در کسب پیروزی برسد رونالدو است. مهاجم پرتغالی اکنون ۹۲ پیروزی به دست آورده و برای این کار به ۳۰ برد دیگر نیاز دارد.

همچنین مطالعه کنید:

رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز ، «حامد ویس کرمی»، معاون امور تعاون وزارت تعاون، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.