صفحه اصلی / سیاسی / بین الملل / پامپئو هم اطمینانی به موفقیت «معامله قرن» ندارد
پامپئو هم اطمینانی به موفقیت «معامله قرن» ندارد

پامپئو هم اطمینانی به موفقیت «معامله قرن» ندارد

کسب و کار نیوز: پامپئو هم اطمینانی به موفقیت "معامله قرن" ندارد

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، روزنامه واشنگتن پست گزارش داد، مایک پامپئو، وزیر امور خارجه آمریکا گفته است: ممکن است کسی استدلال کند که این طرح دور از دسترس است و کششی ایجاد نمی‌کند.

ارزیابی پامپئو از طرح صلحی که مدت‌هاست انتظار می‌رود دولت دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا منتشر کند، هشدار دهنده است. براساس این فایل صوتی وزیر خارجه آمریکا گفته است: «ممکن است در نهایت بگویند “این اصلا بکر نیست، اصلا برای من کارآمد نیست” اینکه “دو چیز خوب دارد و ۹ چیز بد، من بیرون می‌روم.” ممکن است رد شود… سوال بزرگ این است که آیا می‌توانیم فضای کافی به دست آوریم تا بتوانیم یک گفتگوی واقعی در مورد چگونگی ایجاد آن برگزار کنیم یا خیر.»

مقام‌های کاخ سفید گفته‌اند در کنفرانس ۲۵ و ۲۶ ژوئن در منامه، پایتخت بحرین بخش اقتصادی طرحشان برای حل و فصل درگیری اسرائیل – فلسطین را اعلام می‌کنند. محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین گفته است فلسطین هیچگونه نقش میانجیگری برای آمریکا را نمی‌پذیرد چون واشنگتن با انتقال یکجانبه سفارتخانه کشورش از تل‌آویو به قدس در مه ۲۰۱۸ فاش کرد که جانبداری دارد. وضعیت قدس مساله‌ای است که باید از طریق مذاکره حل شود.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.