صفحه اصلی / کارآفرینی / اخبار و رویدادهای کارآفرینی / مهلت ۲ ماهه کارآفرینان برای ثبت نام در جشنواره کارآفرین برتر کشور
مهلت ۲ ماهه کارآفرینان برای ثبت نام در جشنواره کارآفرین برتر کشور

مدیرکل دفتر توسعه کارآفرینی و بهره وری نیروی کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر داد

مهلت ۲ ماهه کارآفرینان برای ثبت نام در جشنواره کارآفرین برتر کشور

کسب و کار نیوز- مدیرکل دفتر توسعه کارآفرینی و بهره وری نیروی کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، از آغاز ثبت نام سیزدهمین جشنواره انتخاب کارآفرینان برتر کشور از هشتم خرداد ماه تا ۳۱ تیر امسال ( حدود دوماه) خبر داد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «رحیم سرهنگی» گفت: بر اساس نتایج حاصل از تحقیقات سازمان جهانی توسعه کارآفرینی (GDEI)، بین کارآفرینی با اهداف کلی رفاه انسانی همچون افزایش رشد اقتصادی، کاهش نابرابری درآمدی، بهبود کیفیت محیط زیست و ثبات در جامعه همبستگی وجود دارد.
وی افزود: پویایی اقتصاد، حاصل فعالیت‌های کارآفرینی مبتنی بر تشخیص فرصت‌ها است و رویکرد جشنواره سیزدهم نیز بر مبنای شناسایی و معرفی بنگاه‌های کارآفرین با رشد بالاست.
مدیر توسعه کارآفرینی ادامه داد: با تکیه بر نوآوری و پذیرش مخاطره فعالیت‌های نوآورانه خود، قادر به نفوذ آگاهانه در بازارها، ایجاد رقابت در میان بنگاه‌ها و بهبود عملکرد کلی اقتصاد هستند. بنابراین باید الگوهای موفق به عنوان نیروی صلح و برابری و رفاه فراگیر انسانی به جامعه معرفی و مورد تقدیر قرار گیرند.
وی خاطرنشان کرد: کارآفرینان برتر علاوه بر معرفی به جامعه و تقدیر از آنها، می‌توانند در «کانون کارآفرینی استان» نیز عضو شده و به عنوان اتاق فکر کارآفرینی استان ایفای نقش کنند و علاوه بر ارائه پیشنهادها و طرح‌ها در راستای ایجاد اشتغال به بهبود فضای کسب و کار کمک کنند.
سرهنگی گفت: کارآفرینان از هشتم خرداد تا ۳۱ تیر امسال می‌توانند با مراجعه به وبگاه با نشانی www.karafarinanebartar.ir و تکمیل فرایند ثبت نام در این رقابت شرکت کنند.
مدیرکل دفتر توسعه کارآفرینی و بهره وری نیروی کار تاکید کرد: کارآفرینان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یا معاونت اشتغال و کارآفرینی به نشانی تهران، خیابان آزادی، بین خوش و بهبودی، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، طبقه هفتم، دفتر توسعه کارآفرینی با کدپستی ۱۴۵۷۹۹۴۸۶۱ مراجعه کنند.
به گفته سرهنگی کارآفرینان همچنین می‌توانند با شماره تماس ۶۴۴۹۲۷۵۱ و ۶۴۴۹۲۶۶۵ یا دورنگار ۶۶۵۸۰۱۲۷ تماس بگیرند و رایانامه به نشانی karafarini@mcls.gov.ir مراجعه کنند.

همچنین مطالعه کنید:

تزریق ۵۰۰۰ میلیارد نقدینگی به بورس انرژی

به گزارش کسب و کار نیوز ، مصطفی رجبی مشهدی با بیان اینکه این اقدام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.