صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / فعلا راه‌اندازی بوکس بانوان میسر نیست
فعلا راه‌اندازی بوکس بانوان میسر نیست

رئیس فدراسیون بوکس؛

فعلا راه‌اندازی بوکس بانوان میسر نیست

کسب و کار نیوز : رئیس فدراسیون بوکس می‌گوید: ورزشکار ما وقتی دیده نمی‌شود به خارج کشور می‌رود و یا بعضاً مصاحبه‌های جنجالی می‌کند که دیده شود.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, حسین ثوری در مجمع انتخاباتی هیأت بوکس لرستان، با بیان اینکه فدراسیون نیاز به تغییرات داشت، تصریح کرد: تفکر خاصی در فدراسیون وجود داشت و تغییر آن سخت بود که ما با وجود اینکه افرادی شروع به مقاومت کردند، این کار را انجام دادیم.
وی ادامه داد: کارکنان فدراسیون را کاهش دادیم که معتقدم در ادامه باید به زیر ۱۰ نفر هم برسد.
ثوری خاطرنشان کرد: از بهمن ۹۶ کار را در فدراسیون آغاز کردم و در این مدت ۱۲ اعزام بین‌المللی را در بزرگسالان داشته‌ایم و حتی یک اعزام کنسل نشد و اردوها را به طور مرتب برگزار شده و از ماه آینده حقوق ملی‌پوشان را پرداخت می‌کنیم.
رئیس فدراسیون با بیان اینکه باید شرایط خوبی برای ملی‌پوشان فراهم کنیم، افزود: هیچ وقت همزمان چهار تیم ملی در رده‌های سنی مختلف نداشته‌ایم که این کار را انجام داده‌ایم.
ثوری با بیان اینکه نباید تمرکزمان فقط روی پایتخت باشد، تصریح کرد: هر استانی که بتواند میزبانی اردوهای تیم ملی را بگیرد، همان هزینه‌ای که در تهران نیاز است را به استان میزبان می‌دهیم و کمک می‌کنیم.
رئیس فدراسیون بوکس در ادامه گفت: سال پیش بوکس به طور مستقیم ۱۵ ساعت از تلویزیون پخش شد که این کار راحت میسر نشد و سختی‌های زیادی برای آن داشتیم. ورزشکار ما وقتی دیده نمی‌شود به خارج کشور می‌رود و یا بعضاً مصاحبه‌های جنجالی می‌کند که دیده شود.
وی با بیان اینکه حصر پخش تلویزیونی را شکستیم، افزود: بوکس را وارد نیروهای مسلح کرده و در بحث دانش‌آموزی نیز این رشته را با وجود مخالفت‌ها راه‌اندازی کردیم و بوکس بانوان نیز در حال آغاز بود که فعلاً امکان آن میسر نیست.
ثوری با تاکید بر اینکه باید منافع فردی را کنار بگذاریم و به خاطر آن فردی را تخریب نکنیم، اضافه کرد: بوکس متعلق به جامعه این رشته و آینده است و باید همه دست به دست هم بدهیم و به فکر توسعه بیش از پیش بوکس باشیم.
وی با بیان اینکه زمانی که لرستان، خوزستان، کرمانشاه و استان‌های بوکس‌خیز ما شکل بگیرند، تیم ملی قوی خواهیم داشت، افزود: این شرایط را باید ما و شما فراهم و در کنار هم بودن را تجربه کنیم.
رئیس فدراسیون در ادامه گفت: وقتی کلیپ‌های رحیم سپهوند و شهریار روشن مربیان لرستانی را می‌بینم، لذت می‌برم که این قدر با عشق و علاقه و خوب کار می‌کنند.
وی با اشاره به اینکه ۸۰ درصد ملی‌پوشان رده‌های مختلف شهرستانی هستند، تاکید کرد: اعتقاد دارم باید حصرها را شکست و همه استان‌ها برابر باشند.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.